Cumartesi

5 ŞUBAT’TA OPTİMUM OUTLET TEKİN ACAR MAĞAZASINA DAVETLİSİNİZ!


5 Şubat Cumartesi günü Lancome Türkiye Nasyonel Make-up Artistleri Yetkin ve Seçkin Erten İstanbul Optimum Outlet Tekin Acar Cosmestics mağazasında sizlerle birlikte olacaklar… Optimum Outlet Tekin Acar Cosmetics mağazasına özel bu günde makyaj teknikleri ile ilgili tüm soru işaretleri ortadan kalkıyor. Yeni sezon makyaj trendleri neler , Hangi renkler ön plana çıkıyor , Doğru makyajın püf noktaları neler , Türk kadınının makyajda yaptığı en büyük hatalar nedir gibi sorularınızı Yetkin ve Seçkin Erten kardeşler uygulamalı olarak açıklıyor.Sürpriz indirimler, çekilişler, kişiye özel makyaj uygulamaları ve tavsiyeler için 5 Şubat Cumartesi günü Optimum Outlet Tekin Acar Cosmetics mağazasında buluşuyoruz…

2 yorum:

Syhn dedi ki...

ve ben bunu yeni görüyorum :)

Dominika dedi ki...

Syhn, ben oradaydım :) ve hem alışveriş yaptım hemde seçkin bana makyaj yaptı :))
yarın anlatıcam detayları :))