Pazar

Çook acil tulum ihtiyacı !!

Şu aralar deli gibi tulum arıyorum !! Nereye baktıysam tam da istediğim gibi bir şey bulamadım. En son yine tulum aradığımda ( geçen yıl ) , yalnızca Network'te bulabilmiştim. Yaklaşık 5 gündür Sustilo'dan tulumlara bakıyorum. Benim bu hafta sonu için ihtiyacım var, ve Sustilo ancak 15 güne kadar gönderim yapıyor. Bu nedenle büyük hayalkırıklığı yaşıyorum. Çünkü ilk fotoğraftaki tuluma aşık oldum !
5 gündür sadece bu tuluma bakıyorum :))
Diğer tulumları ve süper elbiseleri görmek isterseniz burdan siteye tık tık !!

Nerden bulabilirim güzel, şık bir tulum. Çok acil ihtiyacım var, fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim :))





Sustilo'dan bazı tulum modelleri..

Bu tulumun sırt kısmı 10 santim daha yukarda olsa alırdım..
Olmasa da alabilirim galiba aslında bilemedim şimdi :))


Bu da hoş ama benim tarzım değil. paçaları çok dar, kalçalardaki bolluğu da beğenmedim.


Güzel.. ve şık.. çok beğendim..uzun kollu olmasaydı iyiydi de, uzun kollu işte :)
Siz nasıl buldunuz ?

Hiç yorum yok: