Pazar

Denedim Biliyorum - Pantene : Doğal Sentez

Denedim Biliyorum sitesinden gelen Pantene: Doğal Sentez serisi.
Denedim Biliyorum'a sonsuz teşekkürler :))
Henüz denemedim, neredeyse 1 ay oldu geleli.Ancak fotoğrafını ekleyebildim.
Sonuçlarını merak ediyorum :))
Kullanan var mı aranızda ?




Pantene’den bir ilk! Doğa ve Pro-V bilimi size güçlü saçlar kazandırmak için güçlerini birleştirdi ve Yeni Pantene Doğal Sentez Serisi ortaya çıktı. Şampuan, Saç Bakım Kremi ve Saç Bakım Kürleri’nden oluşan Yeni Pantene Doğal Sentez Serisi, içerdiği Cassia kompleksi ile saçınızın yeniden yapılandırılmasına yardımcı olur. Bu sayede saç uçlarınız bile 10 kata kadar güçlenir!

4 yorum:

missy dedi ki...

ben kullandım ve memnun kaldım 2. kez aldım yine bitince yine alabilirim:)

Dominika dedi ki...

missy, bugün deneyeceğim :)
beğenmene sevindim,2.almayı düşünüyorsan bende beğenirim herhalde :))

seyabb dedi ki...

bende kullanıyorum.Saçlarım epey yumuşadı.Hem kıvırcık hemde kalın telli saçlarım var.Şekil vermeside kolay oldu.

Dominika dedi ki...

Kardeşim, kullandım ve saçlarımı yumuşacık yaptı benim de.. memnun kaldım :) teşekkürler yorumların için :))