Pazar

Hediye Çekilişimin Sonucunu Açıklıyorum :))

Hediye çekilişime katılan herkese çok teşekkür ederim.Başta belirlediğim şartlara uymayanlar da vardı, ama ben hepsini çekilişe dahil ettim.Kimseyi ayırmadım.Bir kişinin fazladan bir yorumu vardı yalnızca, onu sildim ve tam 112 yorum kaldı.
Az önce Random aracılığıyla çekilişi yaptım,ancak randomun görüntüsünü buraya kopyalayamadım.
Çekilişte kazanan numara: 64. yorum ile mühendishi oldu.Hemen adresini iletirsen hediyelerini yarın kargoya vermeyi düşünüyorum :))

Katılan herkese tekrar teşekkür ederim.

En kısa zamanda bir çekiliş daha gelecek.
Takipte kalın..
:))

1 yorum:

Unknown dedi ki...

canımcımmmmm
çok mutluyummmm ilk defa bir çekiliş kazandım.Şansım döndü=)
çok teşekkür ederimmm.
missdominika@gmail.com adresine mail gönderdim.(serra...@gmail.com)
hediyelerini hevesle beklemekteyim;)