Çarşamba

Flormar Alışverişim , Bakın Neler Almışım!

Dün Flormar'dan alışveriş yaptım, ve bugün elime ulaştı.
Yıllardır internetten bir çok değişik siteden Online alışveriş yaptım,ancak hiç birisi bu kadar hızlı bir şekilde elime ulaşmamıştı.
Şu an şaşkınlıktan ağzım açık.
Ben alışmışım dört beş günde gelen siparişlere :))
Bu hız beni gerçekten şaşırttı.

Gelelim ürünlere, güzel cici bici siparişlerime.
İlk önce şunu belirteyim ki, 30 TL üzeri alışverişe makyaj çantası hediye edildiği için alışverişim 30 Tl ve üzeri yaptım.Bana kalsa bu alışveriş 130 TL de olurdu ama malum ekonomi zamanı :)

Uzun zamandır gördükçe ''beni al, beni al'' diye bağıran 5'li fırça setini aldım.
Tırnaklarda zerafeti simgeleyen French Manikür seti,
iki adet cici oje,
Bir pudra,
Bir ruj
Güzel gözlerime de yeşil far :))

Ve bunlara artı olarak bana hediye gelen bir adet makyaj çantam var .Üstelik yine 30 TL alışveriş yaptığım için kargo bedeli yok.Ve sıkı durun Bonus ve World karta 3 taksit imkanı var.

Hediye verir,kargodan para almaz,bir de taksit yaparsan ben daha çoookk sipariş veririm Flormar !

Şimdi siz ürünleri inceleyin.Ben de daha iyi fotoğraflar çekmeye, ve ürünleri denemeye başlayayım..


Flormar Ojelerim :)




Flormar True Color Ruj




Flormar French Manikür Seti




Flormar Tekli Far Yeşil




Flormar Pretty Compact Pudra



Flormar 5'li Fırça Seti




30 TL üzerinde alışveriş yaptığım için hediye edilen makyaj çantası



Alışverişimin tamamı :)

3 yorum:

cecilia dedi ki...

güle güle kullan cnm manikür seti çok avantajlı fiyatta ve çok işe yarıyor bende aldım ;)

Dominika dedi ki...

Çok sağol tatlım.
Ojelerimi sürünce de bir foto çekerim artık :)
:))

KelebekNehir dedi ki...

Bu tekli farlarda benim de gözüm var