Pazartesi

Marie Claire Ayakkabı Kutularım :))





Maire Claire dergisinin internet sitesinden ayakkabı kutusu hediyesi için başvuru formu doldurmuştum.
Emin olamıyorum ama sanırım oradan geldi, çünkü başka bir yerden böyle bir hediye beklemiyordum.
Sevgili Stil Direktörü'müzün burada anlattığı ayakkabı kutularına ağzım sulanarak bakmıştım :)
Artık ağzım nasıl sulandıysa benim gibi bir ayakkabıkoliğin isteğini duymuşlar gibi
dün kapı çaldı ve bir paket geldi.
Paketi açtığım zaman attığım çığlıkları duymalıydınız.Sanki külçeyle altın gelmiş gibi sevindim.
Uzun zamandır ayakkabılarımla başetmeye çalışıyorum.Ayakkabı dolabı yerine raf kullanıyorum ve bu da ister istemez dağınık bir görüntüye neden oluyor.
Öyle çok ihtiyacım vardı ki bu ayakkabı kutularına anlatamam!

Sevgili Marie Claire'e çoookkkk teşekkür ederim..
Öyle bir zamanda yetişti ki imdadıma bilemezsiniz..

tam altı tane şeffaf ve cici ayakkabı kutum oldu.Aslında çok daha fazlasına ihtiyacım var ama onlar için de bir şeyler düşüneceğim artık, buna da şükür :)

Eğer henüz bu güzel kutulara sahip olamadıysanız,ve nereden bulurum diyorsanız
tık tık !!

1 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Heheh canım yeni yarışma yapıcam onlardan kazanırsın umarım tatlım mucx