Cumartesi

Kadının Üstünden Suşi Mi Yenir?





Dayanamıyorum yazıcam!!

Bu ne yaaaa Allah aşkına?

Yeni bir saçmalık baş gösterdi biliyorsunuz, kadın vücudu üzerinden suşi yemek !!
(Kusmadan şu yazıyı bitirmek istiyorum )

Suşi tabağı ve zevk malzemesi olarak kullanılan yine kadın..!!
Ben şimdi o suşiyi nasıl yerim? Değil yemek, o kadına bakamam bile..

Hangi kadın kocasını suşi yemeye gönderecek bu saatten sonra merak ediyorum.
Ben suşi yemeğe gidiyorum diyen adam o eve nasıl geri dönecek onu da ayrıca merak ediyorum..Malum büyük ihtimalle kafası kırılacak hanım tarafından..
En azından bizim evden suşi yemeğe diye çıkılamaz :)) Çıkılsa da geri gelinemez.. :) Zor yani..
Ayrılık sebebi ben söyliyim de :))

350 dolar ödeyerek bir kadının üzerinde suşi yemek ???
kadının düştüğü duruma mı üzülelim,
erkeklerin delirmiş gözlerindeki sevince mi kızalım,
350 dolar hesaba mı yanalım,
görmemişliğin bu kadarı olmaz!! Pes !!

Gitmem, gidenle de konuşmak istemiyorum..
Çok kızdım !!

Hatta Çööşş !! demek istiyorum..Valla dedim bile..

Bana Japonlar'da pek girişimciymiş demeyin sakın, göt göbek,meme görmek istiyorum diyin anlaşalım...

Evlere sipariş varmış...

Yok yazmıyorum, hiç iyi şeyler yazamayacağım çünkü.. !!!!!


Fotoğraflar : donanımhaber, vatanfotogaleri






11 yorum:

arzu dedi ki...

canım söylenebilecek herşeyi söylemişsin zaten bu konuda ! valla ne diyim ağzına sağlık :))
seloam ve dua ile

Dominika dedi ki...

Ben mi çok dar bakıyorum,
yoksa bunları yapanlar,yayanlar,alkışlayanlar mı çok geniş anlamıyorum doğrusu..

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

cidden ya dünyada ne kadar aç insan var saçmalık işte

nika dedi ki...

Bende bu işi hiç anlamadım !

Dominika dedi ki...

Aslında aile şirketi kurup, ailecek çalışsalar .. misal erkekler suşi yapsa karıları sunsa :))
O işine gelmez kimsenin.. :))
Saçma sapan işler :)

Betul dedi ki...

sok ! baska da bir sey diyemiyorum. dur bakalim daha neler gorcez :)

Dominika dedi ki...

@ Betül insan gerçekten şok! oluyor :(

içimdeki yolculuk (funda) dedi ki...

ne yapacaklarını şaşırmış bu millet.oha dedim yaa

Dominika dedi ki...

@ Funda, dua edelim de bununla kalsın :)

missfrizzy dedi ki...

Ekmek almaya para bulanayan bir sürü insan var.Kimisi de bolluktan nereye harcayacağını şaşırıyor işte..saçmalık ve de iğrençlik..ayrıca kadının böyle teşhir edilmesi ve küçük düşürülmwsi çok üzücü..

Dominika dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum sana :((