Salı

Asetonsuz Oje İle Tanışmayan Kalmasın!




Burda bahsettiğim Asetonsuz Oje'yi Ojedelisinin sayesinde tanımıştım.Bugün Asetonsuz Ojenin blogundan bana bir gülücük attığını gördüm çok hoşuma gitti :) Şu an saat 23.30 civarı ve ellerimde kurumasını beklediğim kırmızı ojelerimle Asetonsuz oje blogunu ve sitesini inceliyorum.
Size de tavsiyem hayatınızı kolaylaştıracak bu oje ile tanışın :))



Ben de en yakın zamanda denemeyi düşünüyorum .
Sonuçlarını sizinle paylaşırım.
Kullanan varsa da yorumlarını yazarsa sevinirim :))
Asetonsuz,pamuksuz kolay zamanlar diliyorum kızlarrr ;)



Burdan oje etiketli tüm yazılara ulaşabilirsiniz ;)

6 yorum:

Ayshenur dedi ki...

vayy cidden iimiş;)

Dominika dedi ki...

Ayshenur, dimi ama :)) oje sil çıkar her akşam eziyet.. en az 1 saatimi bu işe ayırıyorum :))

üzüm kuşu dedi ki...

aa ne güzelmiş o öle hem kenarında kıyısında oje kaldı sıkıntısı olmaz

Dominika dedi ki...

cemre, her oje sürüşümde illaki parmağımın bir kenarına bulaşır..sonra uğraş dur çıkarmak için..herhalde bu ojeyle bu sorun da ortadan kalkmış olacak :)

info@nailtrick.com dedi ki...

Nailtrick Peel-Off Oje / 23 Ekim - 26 Ekim tarihleri arasında %40 indirimli tanıtım fiyatımızla Limango'da. Fiyatı 19,50 TL. Fırsatı kaçırmayın, tanıtım indiriminden yararlanın :)

Dominika dedi ki...

info@nailtrick.com hemen bakıyorum..teşekkürler :))