Cumartesi

Soner Sarıkabadayı -SADEM

soner sarıkabadayı - sadem 2010 | izlesene.com



Soner şarkı söylesin yeter .. Seviyorum evet !!
Çok !!


Sözlere bakalım biraz da,
Evet adam yazıyor !!

SADEM
Yaktığın sönmedi hala
kimseyi sevemiyorum..
beni sana kattığın belli değil mi?
sebebi bilemiyorum
aklımda birtek sen varsın
ben senden istediğimi kimseye diyemiyorum

yormadan sormadan seveceğim seni sadem
gönlüme sarmadan ya buna var mı müsaden
hiç durmadan yorulmadan
seni bekleyeceğim zaten
evime düşen bikaç saç telin olmadan
buna var mı müsaden

yüzümde çizgilerim var
saçımda bembeyaz tenim
hala yapayalnız yattığım farkedilir mi
sebebi bilemiyorum
aklımda birtek sen varsın
ben senden istediğimi kimseye diyemiyorum

yormadan sormadan seveceğim seni sadem
gönlüme sarmadan ya buna var mı müsaden
hiç durmadan yorulmadan
seni bekleyeceğim zaten
evime düşen bikaç saç telin olmadan
buna var mı müsaden

Soner SARIKABADAYI

Hiç yorum yok: