Pazar

Closelyfashion ve Hediye Denizi Kampanyası



Resimde görmüş olduğunuz Oscar Başarı Ödülünü şanslı bir arkadaşımıza hediye edeceğiz.

Kampanya Şartları;

1- http://www.facebook.com/hediyedenizi facebook sayfsını beğenip arkadaşlarınızı davet etmeniz
2-En az 5 farklı ürünü facebookta paylaşmak
3-hediyedenizi.com üye olmak

Kampanyamız 23 eylülde başlayıp 3 ekim de sona erecektir.Hepinize bol şanslar

Katılmak için tık tık !!

İki yıl önce kardeşime '' Yılın En Mükemmel Kardeşi'' Oscarı'nı almıştım
Hediye Denizi'nden ..Doğum günü hediyesi olarak..Bence heykelin üzerine yazacağınız esprili bir mesajla her özel günde tercih edilecek bir hediye..Kendim aldım diye demiyorum :P
Hediye Denizi yıllardır alışveriş yaptığım süper bir site.Sanırım 4-5 yıldır alışveriş yapıyorum güvenle..Tavsiye ederim.Hem güvenli hem çok fazla alternatif mevcut..

Hiç yorum yok: