Salı

Ariel Proffessional Denedim Biliyorum

Denedim biliyorum'dan yine geçen hafta gelen pakette 9 adet 30 gramlık Ariel Professional Leke Çıkarıcı vardı. 9 tane şirin, tek kullanımlık Ariel Professional paketler. Hemen bir kısmını evde bulunan dostlarıma verdim. Onlar henüz kullandı mı daha öğrenemedim, ama ben 2 kez kullanıp denedim bile. Kullanımı gayet basit, bana gelen paketler tek kullanımlık olduğu için paketin tamamını deterjan gözüne, deterjanın yanına boşalttım. Sonuç mis gibi Ariel temizliği :) Hem renklilerde, hem beyazlar da kullanabiliyorsunuz Ariel'i. Bende öyle yaptım tabi ki . Önce renklileri, sonra beyaz çamaşırları yıkadım ve Ariel'i her iki seferde de şahsen, bizzat, kendim denedim. Sonuçtan oldukça memnun kaldım. Markete gittiğimde gözüm Ariel Professional arıyor olacak :) Ariel'i elde yıkama sırasında da kullanabiliyorsunuz. Paketin arkasında kullanım şekilleri ve ölçüleri yazıyor.

Hiç yorum yok: