Perşembe

Ödülüm Var, Heyyyooo !!



Sevgili blogger kankilerden sochic ve aisha kendilerine takdim edilen Yaratıcı Blogger Ödülünü bana da göndermiş :)Her ikisine de çoookkk teşekkür ediyorum..
Demek hırsızlık yapıp çalmadan da ödül alınabilirmiş :P
Kendi çapımızda bir ödül olsa da bu,olsun
gönüllerin ödülü :))Paha biçilemez :)
Akıllarından beni geçirmeleri, iyi anmaları bile yeter :)

Çok seviyorum bu ödülleri, mimleri filan,
Sağ olun kızlar ;)
Hemen ödülü aldıktan sonra yapılacakları anlatıyorum :))

1.)Sizi ödüllendirene teşekkür edin
2.)Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.
3.)Ödülün logosunu yayınlayın.
4.)7 yaratıcı blogger ödüllendirin.
5.)7 blogun linkini yayınlayın.
6.)Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin.
7.)Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın.

Ben ilk 3 maddeyi gerçekleştirdim, geri kalanları af dileyerek yarına bırakıyorum.
:))

2 yorum:

Ayshenur dedi ki...

Tatlım bnde de ödülün var :*

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

merakla bekliyoruzz:)