Pazar

Cosmopolitan Mart 2010

Sevgili dergim Cosmopolitan'a aboneyim biliyorsunuz. Abonelik hakkındaki yazımı şurdan ve burdan okuyabilirsiniz. Mart 2010 sayısı yine dolu dolu geldi.

Bu ay ki Cosmo'nun yanında ''Bay Belki'' adlı kitap, Sofra Dergisi, ve Feast milföylü tatlılar kitapçığı bulunuyor.Milföylü tatlıları bir an önce denemek istiyorum. Sofra dergisinde de birbirinden harika tarifler var :)

Cosmopolitan abonelerine yine bir güzellik yapmış ve Sofra dergisi aboneliğinin fiyatını % 40 indirim yaparak 60 TL yerine 36 TL'ye düşürmüş.Ayrıca tam 12 taksit imkanı var :)

Bununla da kalmıyor . Dergilerin yanında Sofra ekibinin hazırladığı yüzlerce güzel tariften oluşan 3 kitaplık seti de hediye ediyor.

Eğer abonelik başlatmak isterseniz 0216 651 5 651 nolu abone hattını arayabilir veya abone@turkuvazdergi.com adresine mail atabilirsiniz.

Sonrasında ise ;
evde koltuğunuza yaslanın ve herkesten daha uygun fiyata ayağınıza kadar gelen Cosmopolitan ve diğer hediyelerin keyfini çıkartın :)





11 yorum:

serrose dedi ki...

off cok iyi keske yurtdisina da gonderim yapsalar :(

Bay Belki yorumlarini bekliyorum

Dominika dedi ki...

serrose yok mu orada :((

serrose dedi ki...

Malesef :(

Sadece Japonca dergi bulma sansim var.Buyuk sehirlerde ingilizce de bulunabilir

Dominika dedi ki...

Belki ingilizce olanı işine yarayabilir,ama sanırım Türk Cosmo kadar heyecanlı olmaz okuması :( Değil mi :(
Bak üzüldüm ama şimdi. Koskoca Japonya ama bu işleri düşünmesi lazım :)

serrose dedi ki...

evet hicbir yayin bana Turkce kadar zevk vermiyor malesef:(

Dominika dedi ki...

Burdan göndersek sana kargo nasıl tutuyor acaba :))

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

canım ya bişey sorucam; sana neyle geliyor dergin? mesela abone oldum ama dergi geldiğinde evde yokum kimden alınıyor? ptt fln mı? sırf bu yüzden dergi aboneliğinden korkuyorum. Düşünsene apartmanına bıraktı komşunda aldı gitti evine ee napcaksın o zaman bilmeden bekle dur dergiyi:) bu konuda beni aydınlatırmısın hayatım?

Dominika dedi ki...

my makeup story, şekerim o konuda için rahat olsun.benim de ilk aklıma gelen o olmuştu.ama 2 yıldır aboneyim ve hiç bir sorun yaşamadım. yurtiçi kargo ile geliyor ve evde hiç kimse yoksa eğer gidiyor kapıya not bırakıyor ve ertesi gün geri geliyor. zaten hep aynı kargodan geldiği için kargoya durumunu bildirirsen onlar da yardımcı olur. için rahat olsun bu konuda. öyle komşuya, kapıcıya bırakmak yok.

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

sağol hayatım ya indirimi olduğunu bildiğim halde genede korkudan abone olamıyodum şimdi korkmam artık..

Dominika dedi ki...

rica ederim ttalım.. hiç sorun yaşamıyacağına eminim ben. zaten abone olurken de bence telefon aç iyice üstüne basa basa sor .. onlarda aynı yanıtı verecekler ama için daha rahat eder. normalden çok daha ucuza geliyor abonelik. ve abone olduğunda grubun diğer dergileri de çok indirimli abonelere özel. ayrıca bayiye gittin, markette kalmadı derdin de yok. bir de ağır oluyor mübarek, marketten eve kadar bile taşısam kolum kopuyor. :)) gayet süper abonelik olayı :))

gunes dedi ki...

cosmopolitan mart 2010 sayısını arıyorum nereden bulabilirim yardımcı olursanız çok sevinirim.