Cumartesi

Diziler ve ben...

Yeni yayın dönemi ile beraber izlemeye başladığım bir kaç dizi var.
Bakalım siz de izliyor musunuz?

İşte Kılıç Günü ..
'' Ve O gün..İlk taşı günahsız olanınız atsın...'' İnsanın tüyleri ürperiyor..



Kılıç Ali..Ali Kılıç..
Bilekliğine hastayım..Çok cengaver bir delikanlı imiş :))



Çok konuşulan gay sahnesi..Bence gayet normal bir sahneydi..Hayatın içinden bir sahne işte.. O kadar.. Niye bu kadar tepki gördü anlayamadım..
Gayler yok mu? İlk defa mı gay diye bişey duydunuz..?
Saçma sansürler..Aşalım bunları..
Herkesi olduğu gibi kabul etmek zorundasınız !!!
(Bu sahneleri tv'de görünce mi zorunuza gitti..Var olan bir şeyi yok sayamazsınız..) Çocuklarınıza izletmeyin o zaman.Zaten saat 22:30 sularında yayınlanan bir dizi,çocuklar uyumuş olmalı o saate kadar :))



Cenk Kızıltan...
Oynadığı role gıcığım ama sevdiğim bir oyuncu..Rolün hakkını veriyor,büyük keyifle izliyorum.. ( Bekaret partileri mi varmış gerçekten:))Vay anam vay )



Öyle bir geçer zaman ki...
Diziyi çok beğendim..İzlerken şu ufaklık Osman bir kaç kez gözlerimin dolmasına sebep olsa da severek izliyorum..
Şu hayatta ne çekiyorsa kadınlar çekiyor yau..diyerek sinirlenmeme sebep oluyor ama olsun :)



Pis Caroline..Diyecek söz bulamıyorum..Kınıyorum kendisini..Yuva yıkanın yuvası olmaz kızııımmm diyorum kendisine :))



Veee....Fatmagül'ün Suçu Ne....
Fatmagül'ün suçu kadın olmak...O kadar..
Dizi hakkında tek yorumum,Fatmagül'ün nişanlısı Mustafa'nın tecavüzcülerden daha adi olduğu...Gerliyorum diziyi izlerken ..Ama izliyorum :))



Evet bu sezon 3 dizi seçtim kendime :))
Siz neler izliyorsunuz bakalım,yorumları alalım:))

3 yorum:

Syhn dedi ki...

izlemiyorum:)
izlemiyorum ve inanmıyacaksın ama izlemiyorum :D

pembe fiyonk dedi ki...

ilk diziyi hiç izlmedim ama o slogan insanı mahvediyor:)
her halde ilk taşı yeni doğan bir çocuğa attırmak lazım:)

Dominika dedi ki...

Syhn, çok şey kaçırmadın aslında.. bomba diziler değil açıkçası.. güzeller evet ama bomba değil :))

pembe fiyonk, bende o sloganı ilk duyduğumda çok tuhaf oluyorum.. keisnlikle yeni doğan bebe dışında taşı atan olamayacak :P ne yazık ki :))