Cumartesi

Yeni Parfümüm TOUS H2O




Bir süredir aynı parfümü kullandığım için yeni bir parfüm alayım dedim.Daha önce testerını denemiş ve beğenmiştim. Yeni aldığım TOUS H2O gerçekten güzel bir koku.Çok beğendim. Hakkında araştırma yaparken bir bloga rastladım.Burdan tıkla !

TOUS H2O
Tous, yardım amaçlı tasarlanan mücevher koleksiyonu H2O'ya aynı isimde bir de parfüm ekledi.

Parfümün su damlası şeklindeki şişesinde geri dönüştürülmüş cam kullanılmış. Üretimi sırasında engellilere iş imkanı tanınırken, kesilen her ağaç için üç yeni ağaç dikilmiş. Satışlarının bir bölümü ise, temiz içme suyuna ihtiyaç duyulan bölgelere yardım sağlayan Intermon Oxfam'a bağışlanacak.

Üst notlar: Amalfi limonu, lavanta
Orta notalar: gül, yasemin
Alt notalar: Virjinya sediri, sandalağacı, amber

H2O tabii ki bir su kokusu...

Yazının devamını okumak için burdan tık tık !!

Hiç yorum yok: