Pazartesi

Hülya Avşar'ın son fotoğrafları

Hülya Avşar'ın yeni stili..Ben beğendim..
Ya siz ?




7 yorum:

Jade-MakeUp dedi ki...

Sabah yataktan kalkınca benm saçlarda böyle oluyo =) hoş olmuş ama genç gözükmek için bayaa çabaladığı açıkca ortada ;)

mutfakcini dedi ki...

bayıldım :)
sağlıklı, huzur dolu mutlu bir bayram diliyorum. Nice bayramlara :)

Dominika dedi ki...

Jade-MakeUp, sende doğuştan star havası var :P
ben fena bulmadım, en azından doğal fotoğraflar gibi görünüyor ;)

EBRULİ , bende sana şeker gibi bir bayram diliyorum :)

Jade-MakeUp dedi ki...

Evet vardı bi zamanlar o star havası evlenmeden önce modellik yapıyordum ;)

Dominika dedi ki...

Jade-MakeUp, hissettim ben :)) sendeki ışığı gördüm :)

April dedi ki...

Benim eski saç modelim :)
Yaşı olduğundan ufak gösterdiği kesin :)

Dominika dedi ki...

April, saçların güzelmiş o zaman :) modeli ben çok sevdim.ve evet kesinlikle yaşı küçük gösteriyor.