Çarşamba

Kim ne Giymiş?

15 Kasım akşamı New York'ta düzenlenen 7.7th Annual Fashion Fund Awards töreninde kim ne giymiş?
Gossip Girl Blake yine çok güzel görünüyor.Elbisesine bayıldımmmm.....Sanki benim için dikilmiş :)) O eteklerindeki uçusan tüller danteller, belinin yan kısmındaki dantel parça herşey süper.Elbisenin triko olduğunu sanıyorum.Sütyeni de far gibi parlamasaymış daha iyi olurmuş. Ayakkabılarının da rengi ve modeli çok iyi. Bir davete gitsem seçeceğim kıyafet kesinlikle bu olurdu.Çok cüretkar gördüm kendimi,evet !


Kim Kardashian ise tam bir hayal kırıklığı yaşattı bana.Elbisenin rengi ayrı modeli ayrı bir post konusu :)
Olsen kardeşler ise ölmeden mezara girmiş gibiler. O sarı saç bile kurtaramamış onları. Sadece kürklerini sevdim o kadar. Elbisenin boyu neden o kadar uzun, ama neden ?

7th Annual CFDA/Vogue Fashion Fund Awards - November 15, 2010

Blake Lively



Kim Kardashian

Olsen Twins

Hiç yorum yok: