Çarşamba

Ödüllendim..


Sevgili Kırmızı Ruj, Bu güzel ödülü almış, ve sağolsun beni de unutmamış..Bu cici ödülü bende hemen sevgili blogger arkadaşlarıma paslıyorum...

Ödülün kuralı gereği:
Ödülü kabul edin,ödül verenle blogunuzda bağlantı kurun.
Ödülünüzü ,15 blogçu arkadaşınızla paylaşın,genel bırakmayın.
Seçtiğiniz 15 blogçu arkadaşınızla iletişim kurun,seçilmiş olduklarını bildirin

Kozmosim
Altın Saçlı Kız
Pink Princess
Cingifilli
Sechhill
Aisha
Alisverisdellysi
Balpötüşü 
Poh Poh Perisi 
Sochic
Bayan Pisi
Buket Poyraz  
Glams World 
Mughetto 
Ne Masal Ne Rüya

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok teşekkür ederiim, çok sevindim:)
Mutlu Bayramlar..

Dominika dedi ki...

AlışverişDellysi, rica ederim :)
size layık değil ama :)) sana da iyi bayramlar,sağol :))

Ayshenur dedi ki...

cnmm bnm cok tşk ederim :)cok mutlu ettin beni;)

mughetto dedi ki...

dominikacımm çok şekersin çook teşekkür ederim :)

Dominika dedi ki...

Ayshenur,rica ederim:) sana layık değil ama ;)

mughetto, sen daha şekersin :))

cingifilli dedi ki...

canım çokk teşekkürlerr

Dominika dedi ki...

cingifilli, rica ederim :)) daha iyilerine layıksın :)