Pazar

Sevgili Dostum Cosmo



Yaklaşık 15 yıldır Cosmopolitan okuyorum. Benim için çoktan bir bağımlılık haline geldi. Cosmo bana annemden bulaşan bir alışkanlık. Eskiden annemden sonra alıp okuyabilmek için nasıl da sabırsızlandığımı hatırlarım. Daha sonraları büyümüş kendi Cosmo'mu kendim almaya başlamış ve annemin dergisine terfi etmiştim. O günlerden bugünlere hiç ayrılmadık O'nunla. Aradığım her şey onda var. Tek sevmediğim yanı beni bir ay bekletiyor olması. Aslında Cosmo kesinlikle haftalık çıkması gereken bir dergi. Umarım ileride onu da görürüz :))
Cosmo'nun zengin sayfalarında adeta kayboluyorum. Her satır ,her kelime bana bir şeyler katıyor. Tükenmez bir bilgi kaynağı ve eşsiz bir dost benim için. Öyle ki, eşim zaman zaman bana sitem ediyor. Gözümü dergimden ayıramadığım için. Ama ben bunun da bir çaresini buldum. Ona da erkek dergisi aboneliği hediye ettim. Böylece ben de Cosmo'yla rahatça başbaşa kalabiliyorum :)
Hafiften tembellik var bende, bayilerde Cosmo aramak yerine abone oldum ayağıma kadar geliyor oh miss!! Zaten bu tembellik nedeniyle interneti alışverişimi kolaylaştırdığı için +1 daha fazla seviyorum :)
Yaşasın teknoloji, yaşasın koltuktan hiç kalkmamak !!
Cosmopolitan demişken, verdiği hediyeleri de anlatmamak olmaz... Benim güzel dergim sağolsun her ay kendini bana verdiği yetmezmiş gibi yanında kitap ve daha farklı hediyeler de veriyor. Bir de derginin sayfalarına yapıştırılmış krem veya diğer ürün testerları var ki şahane. Mini mini kremler öyle hoşuma gidiyor ki. Böylece ürünü almadan önce denemiş oluyorum. O dolu dolu kargo paketini aldığımda nasıl seviniyorum anlatamam.
Eve sığmayan Cosmo'ları yazlığa götürüyorum. Böylece sahilde saatlerce güneşin altında yatarken de sıkılmamış oluyorum. Çünkü güneşin altında bronzlaşmayı beklemek benim için büyük eziyet ! Malesef birkaç günde esmerleşemiyorum önce hafif kızarmalar akabinde bronz ten.Velhasıl zor işler bunlar benim için. Ama yine sadık dostum Cosmo yanımda olduğu için bu sıkıcı saatlerde bile hoşça vakit geçirebiliyorum.
Eğer hala Cosmo'ya abone olmadıysanız bir göz atın, çünkü sık sık yeni aboneler için güzel kampanyalar yapıyor. Mesela bu ay 12 aylık abonelik+ ingilizce eğitim seti hediyeli. Bence kaçırılmayacak bir fırsat.





Hiç yorum yok: