Cuma

Artık Sel Baskınlarından Korkmuyorum!!


Öyle bir şey satın aldım ki, artık sel de bassa, tsunami de olsa vız gelir tırıs gider. Çünkü benim deniz yatağından ilham alınarak tasarlanmış bir çantam var. Yok yok, bir değil iki. Bir de kırmızısını aldım.Ama onu açmadım kutusunda duruyor. Yaza kadar eskimesin dedim. Malum iki rengi olunca ikisini de almak durumundayım.Huyum kurusun :)

Bir gün yolda yürüyorum, 100 metre kadar ileride bir dükkanın önünde tavana asılmış bu yeşil şişme çanta salım salım sallanıyor. '' Gel bana, al beni'' der gibi.
Herhalde hayatımın en hızlı 100 metre yürüyüşünü yaptım. Neden mi? Benden önce biri gördüyse gidip almasın diye:)
Hay senden başkası naapsın zaten bunu, o başka :)

Meğer dükkan bir milyoncuymuş.Ama ben bunları 5 liraya aldım.İki çanta 10 lira yani.Ama sorarım size, kimde var bundan başka? Varsa da ben hiç görmedim.
Bu yaz bu çantamla sahillerin ikoncanıyım onu söyliyim de :))

Ayıca artık sel, tsunami gibi doğal afetlerden de korkmuyorum.Birini kocaya birini kendime takarım atlarım dalgalardan dalgalara :) İçine de koyarım ilk başta kurtarılacak olan malzemelerimi. Tamam işte yırttım ben :))

Beğendiniz mi? Ay ben çok seviyorum onları ,dur gidiyim bi seviyim de gelirim :))


1 yorum:

arzu dedi ki...

en sevdiğim renktir yeşil çok güzelmiş gül güle iyi günlerde kullan :))

selam ve dua ile