Cuma

Oriflame Maskelerim :)

Oriflame ürünlerinden bazılarını gerçekten çok beğeniyorum.En sevdiklerimden biri de maskeler. Bu üç farklı maskeyi daha önce kullanmıştım.Ve bunlarda yeni siparişlerim:)
Bu üç maske de inanılmaz güzel kokuyor, yiyesim geliyor o derece.



En baştaki mavi olan yosun özlü, ve tüm cilt tipleri için uygun. İçindeki mentol ile de çok ferah hissetmenizi sağlıyor. Temizlenmiş yüze uyguluyorsunuz, 10 dakika kadar bekleyip iyice duruluyorsunuz. Sonra o yüzünüz bir pamuk gibi yumuşacık oluyor.



İkinci sıradaki turuncu maske portakal özlü, ve karma ciltler için. Yine yüzünüzü temizleyip uyguluyor ve 10 dakika bekliyorsunuz. Resimdeki gibi cildinizde kuruyor ve soyuyorsunuz.Cildi ölü hücrelerden arındırıyor. Çok da eğlenceli :))



Sonuncu mor renkli maske ise yoğurt ve kuş üzümü özlü maske.Kuru ciltler için. Cildi besliyor ve nemlendiriyor.Diğerlerinde yaptığımız gibi bunda da cildi temizleyip, yüzümüze uyguladıktan sonra 10 dakika bekleyip duruluyoruz.



Senin cilt tipin nedir de 3 farklı ürün kullanıyorsun diyenler olursa, benim için farketmiyor. Sevdiğim tüm ürünleri yağlı,karma,normal,kuru bakmadan kullanıyorum. Şimdiye dek bir zararını görmedim :)

1 yorum:

masaltadinda dedi ki...

bu turuncu olan maskeji uzun sure kullandimm Turkiyedeyken satisini yapiyordum ayrica maske harikaydi soymesida zevkli diger maskeler gibi yikayarak cikartacagim diye her yer göl olmuyordu...