Salı

Aşk ve Ceza

Atv'de bir kaç hafta önce başlayan Murat Yıldırım ve Nurgül Yeşilçay'ın oynadığı Aşk ve Ceza'yı izlediniz mi?
Ben her zamanki gibi koltuğuma kurulmuş Canım Ailem'i bekliyordum ki ansızın Samanyolu (Özcan Deniz'in dizisi), ardından Aşk ve Ceza başladı.
Sinir olmuştum Canım Ailem yayınlanmadığı için, ama her iki diziyi de beğendim.
Yalan rüzgarı gibi ikiside :)

Diziyi kısaca anlatayım:)

Yasemin, (Nurgül Yeşilçay) bir reklam şirketinde çalışıyor.
Evlenmesine bir hafta var.Çok mutlu, çok aşık nişanlısına . Nişanlısını yatakta kendi iş arkadaşıyla yakalıyor. Ayrılıyorlar. Sinirden gidip hiç tanımadığı bir gençle beraber oluyor(Murat Yıldırım). Tek gecelik bu ilişkiden hamile kalıyor.Çocuğu aldırmayı düşünüyor ancak, bir kızını kürtaj sırasında kaybeden annesi buna izin vermiyor. Sanırım doğuracak.
Murat Yıldırım'da bir aşiretin başına yeni geçmiş evin küçük oğlu.Aşiretin işleriyle uğraşıyor. Töre nedeniyle dul kalan yengesiyle evlendi. Bodrum'da barda tanıştığı Yasemin'den çok etkilendi.Elinde sadece Yasemin'e ait bir kolye var.

Dizi bu akşam Atv'de yayınlanıyor. İzlemeye değer.

Nurgül Yeşilçay'ı pek sevmezdim ama güzel başladı dizi. Bu akşamki bölümü heyecanla bekliyorum .





8 yorum:

fosette dedi ki...

ben nurgül yeşilçay'ı yüz olarak çok beğenirdim. ama diziyi beğenmedim, dizideki nurgülü de beğenmedim.yaşlanmış, gözaltlarındaki torbalar acayip. dolayısıyla da murat yıldırım'ın yanında ablası gibi duruyor. pek de hoş bir ikili olmamış bence. ;)dizinin hikayesi de çok klasik. töre,berdel,aşk,hamilelik... bıktık artık bunlardan yahu... :D

Dominika dedi ki...

fosette, ben pek beğenmem sevmem de. ama diziye olmuş :) gözaltı torbalarına dikkat etmedim sevmediğim için :) dizinin konusu evet klasik biraz, ben nasıl devam edecek çok merak ediyorum yine de :))

fosette dedi ki...

nerde o asmalı konak... o bir efsaneydi. töre dizilerinin başlangıcı. o efsane olunca arkası geldi tabi, hala da devam ediyor. sana iyi seyirler şekerim. ;)

Dominika dedi ki...

evet yahu..ne seyrederdim onu da keyifle :)
sağol tatlım :)

LittleDumBlonde dedi ki...

Ay Dominika beğendin miii sen bu diziyi? Ben blogumda postunu yayınlamışsın görmüşsündür belki:http://littledumblonde.blogspot.com/2010/01/ask-ceza-degil-zulum.html#comments

Çok saçma buldum ben sana ne olacağını söyleyim (tamamen tahmin) Sucuk ambalajları için XL ajansı ile anlaşacaklar. Ama Savas kağıt üzerinde evli olduğu için Yasemin bişi diyemiyecek tabi. Gidip Bora ile evlenecek vs vs :))

Dominika dedi ki...

ya şekerim moralimi bozmayın nolurrrr :)) evet klasik konular ve nurgülü de sevmiyorum üstelik. aşiret, töre nefret konular :) ama o yatakta yakalama sahnesi beni bitirdi :) dur dur izliycem birkaç bölüm gelmeyin üstüme :)) bakalım sen ne yazmışsın okuyayım hemen :))

fioritamodatasarım dedi ki...

benimde ilgimi çekti dizi , ama şu nurgül yeşilçay ın tanıtımdaki kıyafeti nedir ööle ya :S:S:S

Dominika dedi ki...

şekerim nurgülün kıyafetini bende beğenmedim.zaten öyle karışık kuruşuk desenleri hiç sevmem.
fotoğraf çekilen zemin de desenli ya keşke elbise düz olsaymış :)