Pazar

Canım Ailem Nerede???




Ne oldu Canım Ailem dizisine ?
Yani bir tane adam gibi izlediğim,bayıldığım,delirdiğim dizi vardı...
Onu da aldınız..
Yerine de Özcan Deniz'in Samanyolu'nu ve Nurgül Yeşilçay'ın Aşk ve Ceza'sını yayına koydunuz.
E tamam onları da yayınlayın,Canım Ailem'i niye aldınız yayından
Dizilerin tekrarını vereceğinize Canım Ailem'i yayınlayın !!
Ne oldu acaba? Dizi bitti mi? Bitmedi mi?
2 hafta oldu..Bir açıklama da yok..Var da benim mi haberim yok?
Meliha'yı özledim ben ..Feride'yi, Samim'i, pehlivanı özledim..
Sayın yetkililer lütfen artık diziyi yayınlayın, bir hafta daha Meliha'nın ve Feride'nin yokluğuna dayanamayabilirim..




Fotoğraflar : http://www.canimailem.tv/

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Aaa evet yok annemler izler bende arada bakarım ama yok dimi ne oldu acep meraklandım bende;)

Roxelanne dedi ki...

cnm sanırım fazla reklam almadığı için ara vermişler ve yayın gününü değiştirme kararı almışlar büyük ihtimal haftasonu verilecekmiş

Dominika dedi ki...

tatlı cadı, sorma yok valla :))
sinir oluyorum!

roxelanne geçen cumartesi bekledim bu cumartesi de..ama yok.. reklam nasıl almıyormuş hayret .. versinler ama yaa lütfen :))

Duygu dedi ki...

Gerçekten başarılı bir yapımdı.Sıcacık bir aile dizisiydi fakat son dönemdeki entrikalı dizi kervanına ayak uydurumadı sanırım.Oysaki oyuncu kadrosu,perfonmans,konu bazında çok sevimli bir diziydi:(

Dominika dedi ki...

duygu dediğin gibi çok sevimli ve sıcak bir diziydi. İnşallah hafta sonuna almışlardır da daha rahat keyifle izleriz :))

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

ya evet ya bizde izliyoduk yok kaldırdıklarını sanmam ama inşallah kalkmamıştır cnm

Dominika dedi ki...

inşallah şekerim :(