Çarşamba

Farina Bella 15 Dakikada Muffin



Farina Bella Muffin'i denediğimi ve çok beğendiğimi şurdaki yazımda anlatmıştım.
İlk kez Bim markette gördüğüm ve denemek için aldığım bu muffinden vazgeçemiyorum.
Çünkü 15 dakikada bu kadar harika sonuç veren başka bir tatlı-tuzlu-sade kek bilmiyorum :)
Mutfakta benim gibi biraz acemi iseniz kesinlikle Farina Bella Muffin size göre :)



Ben bu harika ürünlerin sadece Bim'de satıldığını zannederken,Kartal Gıda'nın Kalite Güvence Müdürü Şerife Hanımdan öğrendiğime göre ,Farina Bella Muffin Kekler su anda tum DiaSa ve Real Marketlerinde, ve Istanbul Anadolu yakasindaki Bim Magazalarinda satisa sunulmus durumda.

Bunu öğrendiğim çok iyi oldu çünkü bir defasında evde kendimi muffin yapmaya şartlayıp Bim'e gidip eli boş döndüm.Sadece tarçınlı kalmıştı.Ve ben tuzlu ve kakaolu alacaktım.Başka nerede bulacağımı bilmediğim için o gün hayal kırıklığı yaşamıştım. Az ilerde Diasa var, bilseydim oraya giderdim. Neyse artık biliyorum :)

Bu akşam yaptığım muffinlere gelelim :)
Bugün kendim için tuzlu ,eşim için kakaolu muffin yaptım :)
Şimdiden yarısı bitti, yarına bir şey kalmaz. Biz iki kişi ,iki paketi bitiriyoruz.
Bir pakette 10 muffin var :) Hesap edin nasıl yediğimizi :)




Önce tuzlu muffini yaptım.Yapımı süper kolay. Yeteneksiz bile olsanız bu tarifi yaparsınız :)
Daha önce yaptığım gibi , içine doğranmış zeytinler ilave ettim.Farklı olarak üzerine susam ve çörek otu serptim..Offff süper oldu :))
Tam 15 dakikada hazır :)
Resimdekinin aynısını yapmamış mıyım, lütfen söyleyin :)

Tuzludan sonra tatlı da yiyelim diye eşimin favorisi olan kakaolu muffini yaptım.
Zaten fırın sıcaktı.Malzemeleri karıştır kaplara dök fırına ver..
Hoop o da bitti :))
Yarım saat içinde bir pastaneye döndü ev..
Süper şeyler yaptım.
:)








Bu harika lezzetlerden tatmak için tek yapmanız gereken, dilediğiniz bir paket Farina Bella Muffin'i alıp, 2 yumurta, yarım bardak su ve yarım bardak sıvı yağ eklemeniz.

( sadece tuzlu muffinde 1 bardak su kullanılıyor.Diğer çeşitlerin tarifi aynı.Hepsinde 2 yumurta ve yarımşar bardak su ve yağ olacak.Tabi tarife bakarak yapmanızı tavsiye ederim)

Ben sade yiyemem içinde çikolata parçaları olsun, ceviz ,üzüm fındık olsun derseniz o da mümkün. Hatta tuzlusunun içine beyaz peynir, zeytin,üzerine susam ve çörek otu da ekleyin :) Benden tavsiye..Denenmiş ve lezzeti onaylanmıştır :)

Bir tadına bakın, sonra teşekkür için ben burdayım :PP

2 yorum:

Bu da Benim Güncem dedi ki...

ellerine sağlıkkk, harika görünüolar kakaoludan kaptım bitane:) ben de denemeliyim sanırım

Dominika dedi ki...

afiyet olsun tatlım :)) kakaolusu süper :)