Pazartesi

Soner Sarıkabadayı Şarkıları

Offf diyorum yani!! Soner Sarıkabadayı ve süper yorumu..
Türk kahvem eşliğinde dinliyorum..
Ve sabah sabah güne bu sesle başlamak çok keyifli..
Buyrun siz de dinleyin.. :))

Açık Adres'i beraber söylediği hanımefendiyi tanımıyorum,süper bir sesi var onunda.. Kim acaba ? Bilen var mı?
Soner Sarıkabadayı'nın küpesine dikkat !!
Beğendim :)

İlk olarak Soner Sarıkabadayı ve ''Sallana Sallana''
Bu şarkıya zaten bayılırdım... Sözleri ne kadar güzel değil mi?

müzik - soner sarıkabadayı - açık adres (canlı) | izlesene.com


Vee ''La Fontaine''
Bu parçayı kim söylüyordu daha önce kuzum?
Sözler yine harika.. :))
Sabahtan beri bu şarkıları ve bu güzel sesi dinliyorum..
Ne hoş :))

6 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

La Fontain'i de bu abiden duydm ben bilmiyorum ki canım başka :)

Dominika dedi ki...

ben sanki birisi daha önce söylemişti diye hatırlıyorum..ama emin değilim :) sanırım söz ve müzik Soner Sarıkabadayı'ya ait.. süper yaa..hala dinliyorum valla..

pofiş♥ dedi ki...

:)murat bişi sölüo du onu da kasabayı söyeleyen çocuk...kasabyı da bu yazmış zaten:)

maşşalahh

Dominika dedi ki...

kasabayı da bilmiyorum ama bir çok ünlünün şarkı sözlerini yazdığını biliyorum

Adsız dedi ki...

Murat DALKILIÇ ARKADAŞLAR:)):)

Dominika dedi ki...

çağla, onu da dinleyeceğim bakalım :)