Salı

Elf Kozmetik Siparişlerim Geldi :))

E.l.f. Kozmetikte geçenlerde free shipping fırsatı vardı .
Burda bahsetmiştim .
Tabi size haber verir vermez hemen kendime de iki parça ürün sipariş ettim.
Siparişimi 13 Ocak tarihinde verdim ,ve 19 Ocakta yani tam 6 günde sorunsuz ulaştı.

Bu E.l.f.'ten 2. siparişim .Ve sanırım free shipping fırsatını buldukça sipariş vereceğim.
Aslında 3,5 gbp bir kargo ücreti var. Yani çok isterseniz kargoyu ödeyip de sipariş verebilirsiniz.
Ben ilk siparişimde kargo ödemiştim .Ama onda da makyaj paleti hediyesi vardı o nedenle kargo ücretini pek önemsememiştim. Palet daha önemliydi :)

Gelelim aldığım ürünlere.

Bu seti ilk siparişimde de almıştım. Aslında aynısını almayacaktım ama bir baktım ki tek tek aldığım şeyler yine aynı, bari set halinde alayım dedim. Şimdi hepsinden çifter çifter oldu.
Çok para harcadım sanmayın :) Bu set ve aşağıda görünen rimel bana 25 liraya bile gelmedi.
9 Gbp Makyaj seti,
1,5 Gbp ise Rimel.
Toplam 10,5 Gbp.

İngiliz Sterlini ,amerikan dolarından biraz daha yüksek aklınızda bulunsun. Fiyatları amerikan doları ile karıştırmayın ( alışveriş yapacakların dikkatine)

Yani burdan kalkıp alışveriş merkezine gidip bir tekli far alsam ,
yol parası gel git derken aynı hesap. İşte internetten alışverişlerin bu yönünü seviyorum.
Evde pijamalarımla otururken seçeneklere bakıyorum hemde saatlerce , sonra beğendiklerimi seçiyorum, ardından ödemeyi yapıyorum ve hoop İngiltere'den siparişim bir hafta bile olmadan yanımdaki koltuğun üstünde :)
Hem de 25 liraya. Şimdi gel de alışveriş yapma. Alışveriş merkezlerinin kalabalığına girmemek için bile bu alışverişi gerçekleştirebilirsiniz.

Ben bu setin içinde bulunan ürünlerden henüz sadece göz kalemini kullandım.
Çok memnun kaldım. Sanırım tüm ürünlerini denemek istiyorum :))
Göz kalemi dışında ,takma kirpikler ,rimel, 3 adet far, 1 kalemtraş, 1 fırça,
2 aplikatör daha var setin içinde.


Rimele gelince....
Sanırım bu rimele aşık oldum.
Henüz ilk aldığım rimeli bitirmedim.Hatta mümkünse hiç bitmesin.
O bitince kullanmak için bunu yedek olarak aldım.
Bu fiyata bu kadar güzel bir rimel bulacağımı sanmıyorum.
Öncelikle suya dayanıklı bir rimel. Çift taraflı ayrıca .
İyi bir rimelin suya dayanıklı olması ,ancak silerken çıkmayacak kadar da abartmaması gerek benim için :) Bazen saatlerce rimel gözlerimde kalıyor ve bir süre sonra kendini kaybetmeye akmaya başlıyorsa o rimeli bir daha asla kullanmıyorum. Yada suya dayanıklı diye kazımama rağmen gözümden çıkmıyorsa o rimeli at gitsin :)

Bu rimel müthiş ötesi.
Söz sahibi rimel değil sizsiniz :) Siz sürünce çıkmıyor, çık dediğinizde kolayca çıkıyor.
Kirpikleri uzuuun uzuuunn gösterdiğini söylemeye gerek duymadım ama söyliyim yeri gelmişken.Nasıl uzun oldu kirpiklerim.Nasıl güzel oldular :))

Kısaca bu rimel ha-ri-ka ..Yazın bunu :)

Eğer bu rimel nasıl bir şeymiş yada başka neler varmış diye bakmak isterseniz burdan bakabilirsiniz.
Diğer ürünleri ve geçen sefer aldığım ürünleri de kullandıkça yazacağım :)

Güzel alışverişler...
:))

10 yorum:

fluffy dedi ki...

cnm güle güle kullan iyi günlerde. bende elf ten alışveriş yapmak istiyorum ama free shipping tarihlerini kaçırıorum. geçen hafta zaten nerdeyse hiç girememiştim nete. bunu da kaçırdım :( takma kirpiklerden istiyorum bütün çeşitlerinden :) bi dahaki sefere inş.

Sim dedi ki...

şekerim, bende de var o rimel.. bir tarafı regular yani normal, diğer tarafı waterproof..
bana çok sıvı geldi, acaba benimki mi öyle? zamanla kullandıkça koyulaşır mı acaba kıvamı?

Dominika dedi ki...

fluffy , çok sağol canım. free shipping oldukça ben paylaşıyorum hemen .çoğu zamanda siteye girip birşeyler var mı diye bakıyorum zaten.genelde kaçırmıyorum :) eğer tekrar olursa ( ki olur ) bende sana bildirmeye çalışırım.bazen unutuyoum :) unutmazsam haber veririm :)
takma kirpiği henüz denemedim ben bir yere giderken kullanırım belki :)

sim, benimkiler pek sıvı değil.hatta bana da biraz kuru geldi boş mu ki falan diye düşündüm.ama değil :) bana mı öyle geldi acaba bak şimdi :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Gözün aydın canım ama makyajları silmeden uyuma emi

Dominika dedi ki...

sağol şekerim.. yokk silerim tabi :)),mucxx

kupia papalina dedi ki...

Güle güle kullan tatlım...
Bende karar verdim alıcam burdan bişiler...Güzel haberlerini bekliyoruz
Bu arada bende mimin var...Öpüyorum...

Syhn dedi ki...

çok güzel ya güle güle kullan. sorunsuz ve free kargoyla alışveirşin tadı bir başka :D

Ayşe dedi ki...

İyi günlerde kullan canım.

Burcu dedi ki...

hala yurtdışı alışveriş sitelerini kullanmayanlardanım ben ama seninkilerde pek aklıma yattı dur tekrar bir bakayım ben şunlara

Dominika dedi ki...

kupia papalina,sağol tatlım :)
bence free shipiing olunca kaçırma.
mim için gelicem az sonra :)

syhn, sağol şekerim..vallahi başka :))

Ayşe, çok teşekkür ederim :)

burcu, bende öyleydim. sonra tr sitelerde sorun yaşamayınca dur bide bunu deniyim dedim. çok da iyi etmişim valla.. ısrarla tavsiye ederim :)