Perşembe

Drew Barrymore ve çarpıcı reklam kampanyaları

Drew Barrymore'u çok beğenirim. Bence hiç poz falan vermesin, sadece baksın yeter!
Çok duru bir güzelliği var.Hatta maşallahı var :))

Gucci'nin güzel takı koleksiyonu için yapılan reklam çekiminden görüntüler.
Fotoğraflar Hollandalı iki fotoğrafçıya ait.







2006 yılında Mıssonı bahar koleksiyonu için poz veren Drew Barrymore çok çarpıcı.







Cover Girl'ün 2009 kampanyasında da yer alan güzel yine harika. Ben özellikle ilk fotoğrafı beğendim.





Daha fazlası burada!

3 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

kuzenim çok sıkı hayranı Drew Barrymore'un.hatta onun yüzünden evlenemiyor.idealleri yüksek :)

Dominika dedi ki...

Bende her gördüğümde bir kez daha hayran kalıyorum. Maşallah Allah özenmiş de yaratmış :)
Teşekkürler :)

pötüş dedi ki...

Drew Barrymore valla hoş birisiymiş.zaten bu güzelleri gördükce heyt diyorum aynaya bakma kızım diyorum kendime hehehe