Perşembe

Hedef : Mükemmel Ağız Sağlığı

Bu güzel Colgate Ağız Sağlığı Seti, sevgili Fikri Mühim'den geldi :))
Colgate bildiğiniz gibi Türkiye'de on yıldır Ağız Sağlığı Haftalarını düzenliyor. 1-31 Ekim tarihleri arasında Ağız Sağlığı Haftaları kapsamında gönüllü diş hekimlerinin de katılımı ile ücretsiz ağız ve diş kontrolü yaptırabiliyorsunuz. Üstelik kontrol bittikten sonra çıkarken , birer adet Colgate diş fırçası ve diş macununu da hediye olarak alıyorsunuz :)
Hem diş hekimine maddi imkansızlıklardan ötürü gidemeyenler için, hem de ağız ve diş sağlığına gereken dikkati çekmek için güzel bir uygulama.
Geçen sene bende evime yakın bir diş hekimine kontrole gitmiştim. Diş hekimi gayet güler yüzle karşılamış ve oldukça ilgilenmişti .Sakın ola ki, ''para vermiyorum o yüzden ilgilenmezler'' diye düşünmeyin.
Diş hekimleri kesinlikle çok ilgili. Denedim biliyorum :)

Gelelim Fikri Mühim paketimden çıkanlara. İşte en sevdiğim bölüm :))
Öncelikle şunu söylemeliyim ki , harika bir kutu tasarlanmış . Ancak kutuyu beğenmeme rağmen yapılan masrafı düşünmeden edemedim. Colgate'in ağız sağlığına ne kadar önem verdiği buradan belli .
Paketin içinde Fikri Mühim'den gelen mektup,kitapçık ve broşürler var.
Diğerleri için küçük bir liste yapayım :)
  • Colgate Total Beyazlatıcı Diş Macunu
  • Colgate 360 Deep Clean Diş Fırçası
  • Colgate Plax Sensitive Ağız Bakım Suyu
  • Colgate Super Star Çocuk Diş Macunu
  • Colgate Smiles 0-2 yaş Çocuk Diş Fırçası
Ağız sağlığı için çok önemli olan diş ipini gözlerim aramadı değil :)

Colgate ürünlerini her zaman kullandığım için zaten çok memnundum. Fikri Mühim paketimi açınca çoookk sevindim :))
Bu harika set için Colgate'e ve Fikri Mühim'e teşekkür ediyorum.
Şimdi sıra geldi ağız ve diş kontrolü için ,diş hekiminden randevu almaya. Gelişmeleri yazacağım..... :)
Colgate'in internet sitesine bir göz atmanızı tavsiye ederim. Buradan Tık Tık !!


Güzel gülüşlü günler dilerim...




Hiç yorum yok: