Pazartesi

Flormar hediye paketim geldi :))



Flormar'ın yeni yüzünün tanıtımı için bloggerlarla yapılan çalışma kapsamında gönderilen hediye paketim elime ulaştı.
Hediye paketimin içinden çıkanlara geçmeden önce, Flormar'ın Marka Müdürü Sayın Elif Karayiğit'e bu güzel hediyeler için teşekkür ederim.

1. Flormar Oje No.22 Ten rengi Fiyatı 1,25 TL
2. Flormar Supershine Ruj No. 503 Fiyatı 8,32 TL
3. Flormar Waterproof Eyeliner No.101 Siyah 4,05 TL
4. Flormar x5 Turbo Boost Volume Mascara Fiyatı 10,35 TL
5. Flormar Supershine Lip Gloss No.122 Fiyatı 9,54 TL

Doğrusu denemek için gönderdikleri ürünlerin hepsini beğendim. Henüz hepsini deneyip fotoğraflayamadım ama bugün içinde bu işi bitireceğim. Sabırsızlanıyorum :))

Supershine Ruj No. 503
Ruju hemen denedim ,ve çok beğendim.Yumuşacık bir ruj,rengi uzun süre kalıcı. Yumuşak dokusu sayesinde sürmesi çok kolay. Her ruju beğenmem, kimisi günün yarısında çıkar, kimisinin sürümü sert gelir bana. Bu ruj kesinlikle çok iyi. Renk olarak koyu pembeye yakın bir renk. Bende çok iyi durduğunu söyleyebilirim :))
Ruj altına nemlendirici sürmeyi hiç sevmem, ruj sürüyorsam nemlendirici neden süreyim diye düşünürüm. İşte bu ruju sürdüğünüzde zaten nemlendiriciye gerek kalmıyor.Nemlendirici ve yumuşacık bir ruj kesinlikle. Sanırım bir kaç rengini daha alacağım:))


Supershine Oje ten rengi, no.22
İlk katı sürdüm ancak ten rengi olduğu için hiç bir şey belli olmadı.İkinci katı sürdüğümde gerçekten çok güzel durdu rengi. Bence French manikür ile çok rahat kullanabileceğiniz bir oje. Ayrıca çok çabuk kuruyor.Bu özelliği çok hoşuma gitti.Çünkü ben ojelerim kuruyana kadar onları kolayca bozuveren biriyim :))

Lip Gloss,Mascara,ve göz kalemi hakkındaki yorumlarımı bekleyiniz. Fotoğrafları ile birlikte hazırlayacağım.
Siz de bu güzel hediye ürünleri deneyip fikirlerinizi paylaşmak isterseniz,
Tık Tık !!

Hiç yorum yok: