Salı

2010 Akrep Burcu Ve Diğer Burçlar

Kaç gündür burç yorumlarına bakmak istiyordum ama hep biraz sonra bakarım diye erteliyordum ki, Bir Mimarın Hobisi Blogunun güzel sahibesi Özge, 2010 burç yorumlarına yer vermiş bile..
Benim okuyunca moralim düzeldi :))
Gerçi O'na sormadan Akrep burcunu copy yaptım ama umarım bana kızmaz :)
Siz de 2010 senesinde burcunuzu nelerin beklediğini merak ediyorsanız
Bir Mimarın Hobisi'ni ziyaret etmenizde fayda var..
;)


AKREP BURCU 2010 YORUMU

Çevreniz değişiyor.
2010’un ilk yarısı içerisinde sizi oldukça zorlayacak ve yoracak bir dönemden geçebilirsiniz. Ancak bu süreç içerisindeki çabalarınızın da tüm yorgunluğunuza değecek. Mars, 20 Mayıs’a kadar programınızı oldukça dolu tutarken, Şubat ve Ağustos da kariyerinizle ilişkili farklı haberler getirecek. Yaşadığınız çevreyi değiştirmeniz mümkün. Emlak ve bankacılık konularında olumlu etkiler getiren 2010’un ikinci yarısı nispeten daha sakin geçecek. Mayıs’tan itibaren temponun düştüğünü hissedeceksiniz. Ekim’de Venüs burcunuza girince şanslı bir dönem başlayacak. Aralık ayı etkilerinin size ciddi kazançlar getiriyor.

Hiç yorum yok: