Çarşamba

Muffin Yaptım !!


glitter-graphics.com

Bim'de 3 TL civarında satılan Farina Bella Muffin aldım ve yaptım..
Ta taaammmm...Bu kadar pratik bir lezzet olabilir mi?

Üstüne de pasta süsleri ekledim..
Daha önce içine çikolata parçaları ve ceviz de eklemiştim..
Onlar da harika olmuştu..

Bu muffinin tarçınlısı, kakaolusu ve tuzlusu da var..
Ben sadesini almıştım..

Paketin içinde 10 adet muffin kabı var.
Yapımı da çoookk kolay..
15 dakikada hazır :)
Tavsiye edilir..

Tuzlusunu alıp içine dilimlenmiş siyah zeytinler karıştırırsanız harika sonuçlar alırsınız.
Benden söylemesi..

:))





2 yorum:

ceydabural dedi ki...

az önce di doktorundan cıktım 2 saat bısı yemıceksin dedi :) harika görünüyorlar

Dominika dedi ki...

geçmiş olsun canım yaa..
2 saat geçmiştir herhalde şu an,
ye hemen bir şeyler :))