Cumartesi

İsmek Kursları


Pek çok blogger arkadaşım İsmek kurslarına gitmiş, gidiyor, gitmeyi düşünüyor..
Bana çok yakın bir İsmek var. Ben de web tasarım kursu için sınava girmiştim.
40 sorudan 33-34 tanesini doğru yanıtlayabildiğim için 2. döneme kaldım.
Şubat gibi sanırım başlar..

İsmek'ten aldığım bilgiye göre başlayacak. Umarım başlar ve ben gidebilirim..

Aslında gitmek istediğim bir kaç kurs daha var..
Takı tasarım,
Dikiş
cilt bakımı,
ingilizce,
diksiyon (hatasız konuşsam diyorum :P)

Eğer web tasarıma şubatta başlayamazsam takı tasarım ve dikiş hariç diğerlerine kayıt yaptırabilirmişim. Öyle diyorlar :))

İsmek kurslarına giden varsa bilgi almak isterim kızlar ..

Ben hep önünde bekleşip sigara içen ( ki çok zararlı siz içmeyiniz!! ) kursiyerleri görüyorum sadece..İçerde durumlar nasıl, kurs nasıl,hocalar nasıl,dersler nasıl hepsini merak ediyorum ..

İçimdeki yeteneği İsmek'le keşfedicem :))
Var , bir yerlerde biliyorum !!


Hiç yorum yok: