Perşembe

Knorr'a Hemen Üye Olun Hediyeler Kazanın

Üyelik için tıkla!!


Sayfa hata verdiği için ben katılamadım ama belki siz katılmak istersiniz :))

Katılım koşulları için tıkla!




Hediye Paketinin İçeriği:

Knorr Tutmaç Çorbası
Knorr Analı Kızlı Çorbası
Knorr Hanımağa Çorbası
Knorr Ezogelin Çorbası
Knorr Kremalı Mantar
Knorr Et Bulyon (6'lı Paket)
Knorr Tavuk Bulyon (6'lı Paket)
Knorr Köfte Harcı
Knorr Fesleğenli Makarna Sosu
Knorr Çabuk Çorba Kıtırlı Domates
Knorr Çabuk Çorba Yayla


Üyeliğini tamamlayanlar arasında
çekilişle belirlenecek 500 kişi
bu leziz hediye paketini kazanacak!

Ayrıca üye olmanın size kazandıracağı birçok avantaj var:
Yeniliklerden herkesten önce haberdar olmak, kampanyalara öncelikli olarak katılabilmek ve daha fazlası.

2 yorum:

Roxelanne dedi ki...

canım ben de firefox ile üye olamadım eğer firefox kullanıyorsan bir de explorer dene, ben explorer ile açıp üye oldum

Dominika dedi ki...

ben chrome ile denedim..hemen bakıyorum..sağol tatlım :))