Salı

Tasarım Harikası Koltuklar







En çok beğendiklerim :))
Bunlardan istiyorum !




Bu koltuğa oturduktan sonra nasıl kalkarsınız bilemiyorum.
Artık üstünden atlarsınız herhalde..
Bir yolu var da ben mi anlamadım acaba :)))







Çok rahat olduklarını sanıyorum :)




Legoseverler için özel tasarım :)




Akşamları kitap okumak için çok iyi düşünülmüş :)



Biraz gözümü aldı renkleri :))



Bu gözümü almadı beğendim..Kokosh mu ne?
:))



Mause Padlerden yapılmış bir koltuk..Enteresan olmuş :)




Bunlarda rahat rahat oturabileceğimi sanmıyorum aslında :))





Yıllardır herkesin evinde aynı halıları görmekten içim bayıldı ama bu da değişik bir tasarım işte :)


Kitap kurtları için çok kullanışlı değil mi?
Sadece kitap değil başka şeyler de koyabilirsiniz tabi :))



Fotoğraflar: freshome

9 yorum:

Ayşegül dedi ki...

kırmızıyla kokoş koltuğa bayıldım :) bana gönder cicim...

Kapkara Camdan Kelebek dedi ki...

süper olmuş bu araştırman. kokoş koltuk düz duvara tırmanan beyaz koltuk ve ilk fotoğraftaki siyah köşe oturma grubu favorilerim:)

pinkcandydream dedi ki...

süpermıs hepsı canımm paylasımın ıcın cok saol mucuk :)

Dominika dedi ki...

Ayşegül hemen gönderiyorum :) kokosha ben de bayıldım yaa:)

Kapkara Camdan Kelebek , kokoş koltuktan hepimiz alsak ya bir tane :)) düz duvara tırmanan beyaz koltuktan korktum ben :) düşerim gibi geldi:))

pinkcandydream , sen sağol tatlım :)) muckaaa :)

♥sibelinsu♥ dedi ki...

hepsi çoook güzellll ama leoparlı,inekli ve kokosh olan muhteşem....

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

İnekli olanda gözüm kaldı bebek Geçmiş yılın kutlu olsun canım benim

Aicha! dedi ki...

Hepsi çok güzel iyi ki paylaşmışsın böyle değişik tasarımlar sayesinde daha geniş düşünmeye başlıyorum :)
Emeğine sağlık şeker :)

Dominika dedi ki...

♥sibelinsu♥ bende onlara bayıldım :)

direktörüm, beğendin dimi :) Çok sağol sein de kutlu olsun canikom :)

Aicha, teşekkürler çok zarifsin ;)

EBRULİ dedi ki...

Hepsi birbirinden şık.Ayda bir ,hadi ikiayda bir olsun,değiştirsem koltuları,sırayla bunlardan denesem :)