Salı

Tasarım Harikası Koltuklar







En çok beğendiklerim :))
Bunlardan istiyorum !




Bu koltuğa oturduktan sonra nasıl kalkarsınız bilemiyorum.
Artık üstünden atlarsınız herhalde..
Bir yolu var da ben mi anlamadım acaba :)))







Çok rahat olduklarını sanıyorum :)




Legoseverler için özel tasarım :)




Akşamları kitap okumak için çok iyi düşünülmüş :)



Biraz gözümü aldı renkleri :))



Bu gözümü almadı beğendim..Kokosh mu ne?
:))



Mause Padlerden yapılmış bir koltuk..Enteresan olmuş :)




Bunlarda rahat rahat oturabileceğimi sanmıyorum aslında :))





Yıllardır herkesin evinde aynı halıları görmekten içim bayıldı ama bu da değişik bir tasarım işte :)


Kitap kurtları için çok kullanışlı değil mi?
Sadece kitap değil başka şeyler de koyabilirsiniz tabi :))



Fotoğraflar: freshome

9 yorum:

Ayşegül dedi ki...

kırmızıyla kokoş koltuğa bayıldım :) bana gönder cicim...

Duru Günaçan dedi ki...

süper olmuş bu araştırman. kokoş koltuk düz duvara tırmanan beyaz koltuk ve ilk fotoğraftaki siyah köşe oturma grubu favorilerim:)

pinkcandydream dedi ki...

süpermıs hepsı canımm paylasımın ıcın cok saol mucuk :)

Dominika dedi ki...

Ayşegül hemen gönderiyorum :) kokosha ben de bayıldım yaa:)

Kapkara Camdan Kelebek , kokoş koltuktan hepimiz alsak ya bir tane :)) düz duvara tırmanan beyaz koltuktan korktum ben :) düşerim gibi geldi:))

pinkcandydream , sen sağol tatlım :)) muckaaa :)

♥sibelinsu♥ dedi ki...

hepsi çoook güzellll ama leoparlı,inekli ve kokosh olan muhteşem....

Stil Direktoru dedi ki...

İnekli olanda gözüm kaldı bebek Geçmiş yılın kutlu olsun canım benim

Aicha! dedi ki...

Hepsi çok güzel iyi ki paylaşmışsın böyle değişik tasarımlar sayesinde daha geniş düşünmeye başlıyorum :)
Emeğine sağlık şeker :)

Dominika dedi ki...

♥sibelinsu♥ bende onlara bayıldım :)

direktörüm, beğendin dimi :) Çok sağol sein de kutlu olsun canikom :)

Aicha, teşekkürler çok zarifsin ;)

mutfakcini dedi ki...

Hepsi birbirinden şık.Ayda bir ,hadi ikiayda bir olsun,değiştirsem koltuları,sırayla bunlardan denesem :)