Pazar

Denedim Biliyorum'dan Pantene Kampanyası

Denedim Biliyorum Pantene kampanyası dahilinde bana gelen hediye kutusundan bu iki güzel ürün çıktı.Şampuan ve saç kremi. Saçlarım uzun olduğundan bakımı için ayrıca zaman harcamam gerekiyor. Kısa saçın insana nasıl zaman kazandırdığını bilsem de uzun saçtan asla vazgeçemiyorum.
Ben kadının uzun saçlı olanını severim :))

Pantene Pro-V deneme setini tabi ki hiç bekletmeden kullandım. Sonuç mükemmel. Daha önce de Pantene kullanan birisi olarak zaten aksi bir sonuç beklemiyordum. Pantene Pro-V kullandıktan sonra ilk farkettiğim nokta saçlarımın elektriklenerek tel tel uçuşmaması oldu. Uzun saçın korkulu rüyası olan elektriklenmeyi yaşamaktan hiç hoşlanmıyorum. Şampuan seçimimde bu önemli bir etken. Saçlarımın banyo sonrası ışıl ışıl parladığını farkettim. Uzun ve ışıldayan saçlar için size de Pantene Pro-V öneriyorum.

Denedim biliyorum'dan alıntı yaparak kısaca Pantene Pro-V şampuan ve saç kreminden bahsedelim.

Pantene Pro-V ile Sadece 10 günde daha güçlü saçlar!

Pantene Pro-V kadınların ne istediğini biliyor ve sahip olmak istedikleri parlak, sağlıklı ve güçlü saçlara kavuşmalarını sağlıyor. Pantene Pro-Vşampuan ve saç kremini bir arada kullandığınızda, 10 günde güçlü saçlara çok daha çabuk ulaşırsınız.

Pantene Pro-V saç kremi; saçların gücünü artırır ve oluşabilecek zararlardan çok daha az etkilenmesini sağlar,sağlıklı bir görünüm kazandırır, yumuşaklık sağlar.

Boya ve fön saçların gücünü azaltarak sağlıksız bir görünüme yol açtığından, özellikle boyalı ve fönlü saçlarda saç kremi mutlaka kullanılmalıdır. Pantene Pro -V saç kremi tüm bu olumsuz etkileri azaltarak 10 günde güçlü saçlara kavuşmanızı sağlar.

Amino-S formülüyle bir adım önde

Pantene Pro-V içindeki Amino-S formülüyle sıradan saç kremlerinden bir adım öndedir. Üstün kremleme teknolojisi ile saçlarınızı yıpranmaya karşı güçlendirir, kökten uca parlaklık ve sağlık kazandırır. Protein yapı taşı formülüyle zenginleştirilmiş Pantene Pro-V, saçınızın en fazla yıpranmış bölgelerini hedef alır ve ihtiyacı olan saç tellerine bakım yapar. Saçlarınızdaki uçuşmayı azaltarak, kolayca şekil almasını sağlar. Sonuçta saçlarınız 10 günde güçlenir ve sağlıklı bir görünüm kazanır.

Hiç yorum yok: