Salı

Fikri Mühim, Selva Şipşak Makarna



Fikri mühim'in yeni kampanyası olan Selva Şipşak Makarna tanıtım paketi geçen hafta elime ulaştı. Mühim paketimde 5 paket Selva Şipşak Makarna vardı.
Hemde en sevdiklerimden :))
Makarnaların 3 paketi tükendi bile. Denemeleri için 2 paket makarnayı dostlarıma ikram ettim. Diğer kalan üç paketin de bir tanesini arkadaşlarımla gecenin bir yarısı acıkınca afiyetle yedik . Kalan iki paketin bir tanesini yine kendime saklıyorum , diğerini ise bir dostuma hediye edeceğim. Onların da fikirlerini almayı , ve henüz denemedikleri pratik Selva Şipşak Makarnayı ilk kez benim sayemde denemelerini istiyorum. Selva Şipşak Makarnanın özelliği tam 3 dakikada hazır olması. Tadı,lezzeti, ve pişme süresi mükemmel.
Ben makarnayı gece tam 24:00 sularında acıktığımız zaman pişirdim. Çok acıkmıştık ve peynir ekmekle geçiştirmek istemiyorduk. Hem doyurucu hem lezzetli hem de en kısa sürede ne yapabiliriz derken, Selva Şipşak Makarna imdadımıza yetişti. Su ısıtıcımızda Nescafe için her zaman sıcak su bulunduğundan Selva Şipşak Makarna gerçekten şipşak pişti. Hatta söylemesi ayıp bir iki parça et kızartıyordum makarnanın yanına. Ve makarna piştiğinde etlerin henüz bir tarafı ancak kızarmıştı. Buzluktaki sosislerin makarna sosu için hazırlanması ve çözülmesi bile 10-15 dakikayı bulurken makarnanın pişmesi ,alışık olmadığımız bir durum.Genelde tam tersi olurdu :)

Zamanı olmayan, ve lezzetli, doyurucu bir şeyler yemek isteyenler için ideal. Hatta çocukların bile pişirebileceği kadar kolay bir tarifi var. Kaynar suya at, 3 dakika sonra makarna pişti bile. Bundan daha kolay bir tarif var mı?Henüz yok !
Selva makarnanın tadı ve lezzeti ile yine Fikri Mühim sayesinde tanışmış, ve hayatımda yıllar sonra ilk kez sossuz makarna yiyebildiğim için çok sevinmiştim. Bugüne dek onlarca yerli ve yabancı markaların makarnalarını denemiş ama hiç birini sossuz,sade haliyle yiyememiştim. Ancak Selva bana sossuz makarna yedirmeyi başaran tek marka oldu. Selva dolu dizgin kalbimi kazanmaya devam ediyor. Selva'ya bu başarılı makarnadan ötürü benden kocaman bir yıldızlı pekiyi :)
Mutfakta pişmek için sırasını bekleyen bir çok marka makarna var, ancak acıktığım zaman tercihim yine Selva'dan yana olacak.
Sanırım ilk kez bir makarna ile aşk yaşıyorum !!! Eğer denemediyseniz , hemen markete koşun ve Selva Şipşak Makarnalarından istediğinizi seçin.
Afiyet olsun :))

Hiç yorum yok: