Cumartesi

Hanimiş Romantik Aromel Setim :))




Aromel'in sitesinde düzenlenen , ''Aromel'in yeni parfümü nasıl olsun,adı ne olsun?'' konulu kampanyası için bende kendi düşlerimdeki parfümü anlatan bir yazıyı kendilerine göndermiştim. Fikirleri beğenilen 100 kişi arasına girdim ne mutlu ki. Ve sevgili Aromel'de bana harika bir hediye kutusu göndermiş.
Şık kalpli teneke kutusunda Emotion Fresh Bouquet 50ml Parfüm, Emotion Fresh Bouquet 150ml Deodorant ve Özel Emotion 5'li göz farı göndermişler. Hepsi harika.
Yıllar önce aldığım ilk parfümdür Emotion. O nedenle çok özeldir. Şimdi tasarımcı olan bir kız arkadaşım henüz lise yıllarında Emotion'ı önermişti ve kokusuna bayılıp hemen tüm paramı düşünmeden parfümeriye vermiştim.
Bu alışkanlık araya giren onlarca parfüme rağmen hiç değişmedi.
Emotion 4ever!!

http://www.emotiondunyasi.com/ adresinden tüm ürünleri, ve aktif kampanyaları takip edebilirsiniz.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Hediyeniz çok güzelmiş güle güle kullanın. Aromel'in bu kampanyalarından haberim yoktu. Yazınızı çok beğendim artık bende katılırım :)

ASLI

Dominika dedi ki...

Aslı, Aromel'in kampanyalarına kesinlikle katılmanı tavsiye ederim. Ayrıca bana gelen parfüm de harika kokuyor. Denemelisin.
Teşekkürler :)