Çarşamba

Kızıl Saçlarımın Bir Günlük Saltanatı





Ne kadar mutluyum, ne kadar içim içime sığmıyor, ne kadar güzelim, ne kadar çarpıcıyım anlatamam. Neden mi ?
Çünkü bir günlüğüne kızıl saçlı oldum ben :))
Resim sizi yanıltmasın, havalıyım diyorum :P
Çok istediğim halde yıllardır annemin'' hayır, kızıla boyatma!'' ısrarlarına yenik düşmüş, ve hiç kızıl saçlara sahip olamamıştım.
Az önce eve gelirken kuaför malzemeleri satan bir toptancının önünden geçiyordum , ne olacaksa olsun dedim ve attım kendimi içeri. Ne görsem beğenirsiniz ? Renk renk boyalar, geçicisinden kalıcısına spreyinden tozuna envai çeşit boya. Hemen fiyatı 2 tl olan kırmızı sprey boyayı aldım ve koşarak eve geldim. Akşam saçlarımı yıkayacaktım isabet oldu diye düşünerek fıs fıs sıktım kafama. Saçlarım toplu olduğu için sadece kafamın üstüne tas şeklinde sıkabilsem de, şu an görünen o ki kızıl saç bana gerçekten çok yakışıyormuş :))
Şimdilik saçlarımı açmadan bu şekilde boyadım. Hemen görmek istedim nasıl olacağını. Aslında boyadım da denilemez tam olarak, fıslattım spreyi diyelim.
Yarın daha detaylı bir hazırlıkla ara ara röfle yapar gibi kırmızı şeritler atacağım saçlarıma.
Offff o kadar güzel ki kızıl saçlarım , çok havalıyım..
ama evin içinde havam kendime :))


Hiç yorum yok: