Pazar

Fikri Mühim Loreal Revitalift Kampanyası


Fikri Mühim yine biz hanımları unutmadı ve Loreal Revitalift piyasaya çıkar çıkmaz öncelikle Fikri mühimlerin beğenisine sundu. Fikri mühim olmama rağmen henüz beni genç bulmuş olmalılar ki Loreal Revitalift bana gelmedi. Resimlerde gördüğünüz iki Loreal Revitalift paketi ailedeki diğer hanımlara geldi. Ben de hemen resmini çektim ,siz de görün istedim.
Loreal Revitalift paketinin içinde bir adet saç bandı ,bir adet Loreal Revitalift,Fikri Mühim mektup, ve Loreal Revitalift alışverişlerinde kullanmak için geçerli olan % 25 indirim çeki var.
Doğrusu Fikri Mühim paketin içeriğine bayıldım. % 25 indirim ise gerçekten Fikri Mühim'den hanımlara güzel bir armağan olmuş.
Mühim paket bana gelmedi ancak bende bu ürünü kullanmak istiyorum. Ve sanırım satın alıp deneyeceğim. Bu kadar harika bir ürünü, denemezsem olmazzzzz :)))
Evet 40'lı yaşlarda değilim henüz ama benim cildim de Loreal Revitalift'ten mahrum kalmasın. Süreyim, gerileyim,daha da gençleşeyim..
Ahh şu kadınlar :))

Eğer hala Fikri Mühim'e üye olmadıysanız, işte bir kez daha söylüyorum. Hemen Fikri Mühim'e bir kaç dakikada üye olun, ve en yeni ürünleri ilk siz deneyin, mühim fikirlerinizi paylaşın,dostlarınıza havanızı atın :))

Hiç yorum yok: