Pazar

14 Şubat İçin Küçük Sürpriz Fikirleri..

Cosmopolitan'ın Şubat sayısında sayfaları çevirirken birden karşıma bir sayfa kupon çıktı.Miller tarafından hazırlanmış bu minik kuponlar 14 şubat sevgililer gününde sevgilinizle eğlenceli oyunlar oynamanız için düşünülmüş.

Siz de renkli kağıtların üzerine istediğiniz notu yazıp eğlenceli oyunlar oynayabilirsiniz.
Ben ilk 2 kupona bayıldım.Ama eşim ''onlar bizde geçmiyor''dedi :P
Ben de kumanda kuponu ile idare ettim :))

14 Şubat için bu kuponlara ilave yapmayı düşünüyorum.
Ama henüz ne isteyeceğimi bulamadım :)
Kuponların üzerine yazmak için fikri olan?










6 yorum:

fioritamodatasarım dedi ki...

hahahha süpermiş :) ben olsam 1 hafta boyunca yemekler kocadan kuponu yapardım :) yada çocugun altını 1 hafta boyunca koca alsın kuponu :) ayyy ne acımasızım hihihi

Dominika dedi ki...

aa yemekler kocadan süper bak :)) bende onu yazayım :P acımasız değil canım ne alakası var :))

fioritamodatasarım dedi ki...

*evi hep temizlikçi kadın temizlesin kuponu
*bulaşıkları 1 ay koca yıkasın kuponu
*ütüyü sırayla yapma kuponu
*sınırsız 1 hafta alışveriş kuponu
*kıskanç bi kocaysa :D 1 sene istediğini giyebilme kuponu

ben bu konuda bayaa yaratıcı çıktım yahu :)) sevgilime bende bööle bişi yapıcam ;)

Dominika dedi ki...

fluffy, evi hep temizlikçi kadın temizlesin kuponu ve sınırsız 1 hafta alışveriş kuponu tam bana göre :)) iyi fikir :)

Beetle dedi ki...

cook begendim, cok orjinal :) ben de uyguluycam sanirim:) ama kendim icin degil sevgilmin hosuna gidecegini dusundugum seyleri yazip hediye edicem :D

Dominika dedi ki...

betül o da çok güzel fikir.. 14 şubatta sevgiliye kıyak :))