Cuma

Diadermine Lift +Nutritive ve Lift + H2o

Her kadın gibi ben de kırışmak istemiyorum :) Ve bunun için bazı kremler kullanıyorum.Cilt bakımı, yaptığım makyajdan daha önemli benim için. Kozmetiğe harcadığım tutar kadar kremlere de para harcıyorum bu nedenle .

Ayak kremi, el kremi, tırnaklar için bakım kremi, kırışıklık önleyici kremler, nemlendirici kremler derken neredeyse her kremi alıyorum. Her yerimize ayrı krem. Kadınların böyle bir durumu var bilirsiniz :)

Şimdilerde kullandığım ürünler ise :
Diadermine Lift+ Nutritive ve Diadermine lift + H2o

Her iki ürün de cildi nemlendiriyor ve sıkılaştırıcı etkisi bulunuyor. Cildin yeniden yapılanmasını ve ihtiyacı olan yenilemeyi hızlıca sağlıyor. Diadermine'in hiç bir ürününden şikayetim olmadı.Aksine tüm ürünlerine bayılıyorum.

Kendime aldığım her üründen anneme ve kardeşime de alırım.Boğazımdan geçmiyor gibi bir durum oluyor :) Diadermine kremlerini anneme de aldım. O da çok memnun. Kardeşim daha küçük olduğu için ona bu kremlerden almıyorum :)
Ancak annem ve ben kırışmayalım diye ne bulsak sürüyoruz valla :))

Daha önceki Diadermine ürün yorumlarım için şurdan ve burdan tıklayın :)

Hiç yorum yok: