Cuma

Sinangil Unları ile Kakaolu Kek


Sinangil unlarının kakaolu kek unu ile, kek yaptım.
Kalıptan çıkartırken biraz acele ettim sanırım ,
üzerinde dağılan bir kaç yeri var ama olsun :)
Tadı süper !

Üzerine çikolata sosu yapmayı da düşündüm ama çok üşendim. Zaten gece yarısı baş gösteren kek krizi nedeniyle yapılmış olduğundan sos yapmaya halim kalmamıştı.

Sinangil unları ile ilgili diğer yazı ve tarifler için burdan , burdan , burdan, bir de şurdan tıklayın !

Bu kekin tarifine gelince,

3 su bardağı Sinangil kakaolu kek unu
2 su bardağı şeker
1 su bardağı süt
3 yumurta
yarım su bardağı sıvı yağ
yarım paket Sinangil hamur kabartma tozu

Sinangil kek unlarının içinde hamur kabartma tozu var.
Ben yine de ekledim. Alışkanlık :)
Siz yaparsanız hamur kabartma tozu kullanmayabilirsiniz.



4 yorum:

cecilia dedi ki...

nefiss görünüyorr cnm :)

Dominika dedi ki...

beğendiğine sevindim. buyur dicem ama uzaksın :(

Syhn dedi ki...

şu sinangil kek unlarını denemek lazım ;9

Dominika dedi ki...

syhn kesinlikle dene. kakaolusunu al önce :)