Cuma

Süper Kotex Alışverişim!




Dün Carrefour'a gittim.İlk uğradığım yer pedlerin olduğu reyon oldu :)
Hemen Kotex kozmetik paketlerini buldum ve iki tane aldım.
İşte karşınızda harika kotexlerim :)

Paketin içinde bir paket normal, bir paket günlük ped,minicik bir Dove krem ve bir de sabun var.Oldukça minikler.Olsun, seyahatler için ideal.
Ancak kutu süper !
İki çeşit kutu vardı.Diğeri bildiğimiz Beyaz kotex kutusu.
Bu kutunun üzerinde Ece Sükan yazıyor.Sanırım tasarım O'na ait.
Doğrusu bayıldım.Keşke beyaz yerine desenli olsaydı diğer kutu da.Ondan da alsaydım.
Eğer yolunuz Carrefour'a düşerse mutlaka alın kızlar.
Hatta sadece bu harika pakete sahip olmak için gidin ,
Kutuya bayılacaksınız :))
Fiyatı 7 küsürdü sanırım :)

Oldukça derin kutular.Daha iyi bir fotoğraf eklerim sonra.
Ben bir tanesini hemen deterjan kutusu yaptım :)
Diğeri de ped kutusu :)
Sıkılırsam kozmetik malzemelerimi koyarım..
çok seviyorum bu kutuları :P


5 yorum:

üzüm kuşu dedi ki...

sadece kutu için gidebilirim :) ay ben bu akşam bi uğrayım:)

LittleDumBlonde dedi ki...

aaa çok iyiymiş yaa ben de kotex'ciyim, bir bakiiim şunlara :)

cecilia dedi ki...

cnmm çok iyi yapmışsın evet gerçekten çok kullanışlılar çok cici duruyorlar, metal oldukları için bozulma, ezilme, büzülme gibi durumları da olmuyor bu kutuların :)

Ayşegül dedi ki...

sağol canım sayende haberim oldu, böyle kutuları bende çok severim çok kullanışlı oluyor böyle şeyler... fiyatıda gayet iyimiş, güle güle kullan, bulabilirsem bende alıcam :)

Dominika dedi ki...

cemre carrefoura gidelim dediklerinde sadece aklıma kutular geldi :) kaçırma hemen al :))

PGAAOA, hemen al tatlım kutu süper :)

cecilia, aynen öyle. gayet dayanıklı. deseni de çok cici :))

ayşegül, sen sağol canım. fiyatı çok uygun. nasılsa her ay alıyoruz lanet! :) bari 2 tane alayım dedim. yanımda beni tutanlar olmasa sanırım 4/5 tane alırdım :))