Cumartesi

Sevgililer Günü İçin Ucuz Hediye Fikirleri

Sevgililer Günü yaklaştıkça ''ne hediye alsam'' telaşı başladı.
Hediye seçmek çok zordur.
Hele de konu sevdiğiniz kişi olunca hediye seçmek daha da zorlaşır.
Ben de henüz sevgililer günü hediyesi olarak ne alacağıma karar vermedim,
O nedenle minik bir araştırma yaptım,
Bulduğum ucuz ve değişik hediye seçeneklerini bakalım beğenecek misiniz?

Kalpli buz torbası
Fiyatı 7,50 TL
Mudo'da bulabilirsiniz.
Sporcu veya sakar sevgililer için :P




Cat cep aynası

Fiyatı 29,50 TL
Mudo'da bulabilirsiniz.

Çift biblo
Fiyatı 27,50 TL
Mudo'da bulabilirsiniz.

Saatli anahtarlık "futbol topu"
Fiyatı 24,50 TL
Futbol seven beyler için güzel bir hediye
Mudo'da bulabilirsiniz.

Black heart sıcak su torbası
Fiyatı 19,50 TL
Mudo.com.tr


Kırmızı kalpli ponponlu sıcak su torbası
Fiyatı 19,50 TL
Mudo.com.tr


"betty boop" sigara tabakası ,
Fiyatı 19,50 TL Mudo'da bulabilirsiniz.Çoook şirin :))

Sadece 14 Şubat'ta değil, her gün sevgilinizin güne sizinle başlaması için süper bir masa takvimi.Fiyatı 12 TL.Ebatlar 22* 15 Cm.
Sipariş için Turkuvaz Hediye'ye buyrun..


Sevgilinizle olan bir fotoğrafınızı poster yapabilirsiniz.
Poster ebatları 50 * 70 Cm.Fiyatı 24 TL.
Turkuvaz Hediye'den sipariş verebilirsiniz.


Bu sıcak su torbasının yanına bir de sevgilinizin en sevdiği çikolatadan koyarsanız tadından yenmez :P
Koçtaş'ta bulabilirsiniz.Fiyatı 8,90 TL



Bu şirin pembe çerçevenin içine sevgilinizle olan bir fotoğrafınızı koyup güzel bir hediye paketi ile sunmanız da hoş bir fikir ;)
Koçtaş'ta bulabilirsiniz.Fiyatı 6,90 TL.



Sevgilinize banyo paspası almanız belki çok romantik değil, ama kendinize bu şirin banyo paspaslarından bir tane hediye edebilirsiniz.Ben sanırım çiçek veya kelebek paspastan bir tane alıcam kendime. Banyoma hediye ederim :P
Fiyatlar çok uygun. 4,90 ve 5,95 TL.
Çok minik değildir umarım ..
Koçtaş'ta bulabilirsiniz.
:))


2 yorum:

fioritamodatasarım dedi ki...

paspascıklar çok şirin görünüo gerçekten :) çiçek figürlüye bayıldım

Dominika dedi ki...

yolun düşerse al bir tane :)) ben de almak istiyorum :)