Pazar

İlginç Piyano Tasarımlar !

Sıradışı tasarımlarıyla birbirinden güzel piyanolar..
Süper tasarımcılar ortaya birbirinden şık ve ilginç piyanolar çıkartmış.

Ben içlerinde sadece birine vuruldum!
Aşağıda göreceksiniz..
Ve sizde ona vurulacaksınız eminim :)








Tabi ki benim favori piyanom bu oldu!
4,000 adet Swarovski taşla kaplı olan Marilyn Monroe piyanosunun ayaklarında ise gerçek kuş tüyleri var. Gördüğüm en güzel piyano!
( fazla piyano görmedim yalnız :P )
Düşünebileceğim en güzel piyano diyelim :)



Bir gün sayısalı tutturunca köşk yada yalı alıcam ya ben , o zaman bu piyanoyu da alıp kapanmaz boğaz manzaralı salonlarımdan birine dekor olarak koyucam.
Çalmayı bilmediğimden ancak dekor niyetine. Amaan olsun da dekor olsun :P
( Aslında ben keman çalmak isterdim , aramızda kalsın :)

trendhunter

Hiç yorum yok: