Pazar

Yeteneksizsiniz Borularla Müzik Yapan Çocuk!

Başlık tuhaf oldu farkındayım :)

Yetenek sizsiniz Türkiye'yi severek izliyorum. Meğer ne yetenekler varmış güzel ülkemde :) Ne cevherler varmış içimizde ..Herkes bu yarışmayı beklemiş belli.

Eşek gibi anıran mı dersin, köpek gibi havlayan mı, saçmalayan mı:)
Bir sürü tip çıkıyor beni şaşırtan, güldüren, güldürürken düşündüren !

Şimdiye dek beni en çok etkileyen performansı sizle paylaşmak istiyorum.
Ben finalistimi belirledim.Benim gönlümde borularla müzik yapan bu çocuk yarışmanın birincisidir.
Bulabildiğim tek video buydu, kusura bakmayın artık.
Bu arada Beyaz'ın orkestrası da dayanamayıp müziğe eşlik ettiği için yarışmadaki tadı alamadım ama bu çocuk gerçekten iyi.
Hatırlayanlar vardır mutlaka,buyrun izleyin :)

komik - beyaz show - borular ile müzik!! | izlesene.com

Hiç yorum yok: