Cuma

Danone Çilekli Yoğurt

Uzun zamandır tutkunu olduğum bir şey :)

Bu üzerinde çilek resimleri olan şirin paket tam 500 gram ,
ve ben onu bir defada bitiriyorum :)
Biraz karnım şişiyor azıcık da uykum geliyor ama olsun ,geçiyor sonra :)

Bitince içimden ağlamak geliyor yani , o kadar güzel. Hatta son günlerde bu 500 gr. paket gözüme küçük görünmeye başladı. Tanrım, sanırım yakında günde iki pakete çıkartıcam :)

Hayır kaloriler umrumda bile değil. Canım ne isterse yiyorum :))
Amaann bir daha mı gelicem dünyaya :))

Markete gittiğimde rafta göremezsem bir üzülüyorum, bir üzülüyorum sormayın :((
Resmen dudaklarımı büküyorum küçük çocuklar gibi.
Geçen gün gidip bir paket aldım. İkinciyi alıcaktım durdurdum kendimi.
Ertesi gün gittim kalmamış ! Nasıl kızdım kendime. O anda alıcaktım işte, alırdım buzdolabında dururdu filan diyorum. Yoğurt için kendimle kavga ettim resmen :))

Şimdi asıl tiyoyu veriyorum size, Danone Çilekli Yoğurdu yerken içine fazladan çilek doğrayın. İnanılmaz bir şey oluyor.
Resmen ağzım sulandı şu an. Ben bunu koli koli mi alsam ne yapsam :)

Hayatımın demirbaşları olan Coca Cola ve Nescafe den sonra tek geçiyorum bu yoğurdu.
Mutlaka deneyin :)





4 yorum:

Duygu dedi ki...

ay ne şeker yazmışsın kıyamam:) müptelası oldun desene bu yoğurdun..bende deniyim bakıyım bir yoğurt canavarı olarak beğeniceğime eminim:)

Dominika dedi ki...

duygu, sorma çok fena durum :)) kesinlikle dene.. ben tatlıyı azalttım yoğurda başladım :)

Kürksever dedi ki...

Benim tercihim her zaman Sütaş'ın orman meyveli yoğurdundan yana:)

Dominika dedi ki...

Coşkun sen hele bunu bir ye de :))