Cumartesi

Soner Sarıkabadayı ''Kara''

Soner Sarıkabadayı çığlık atsa dinlerim !

Klipteki hatunun çorapları da en sevdiğimden :P

Soner Sarıkabadayı bu gece saat 00:30 da Kanal D'de Disko Kralı'nda Okan Bayülgen'in konuğu..
Yuppiiiiiii !!!

Allahtan başka bir şey istesem olacakmış :P
Herkes ekran başına pliiizzzzzz !!
Bu harika sesi ve süper şarkıları kaçırmayın!
Kaçırırsanız üzülürsünüz benden söylemesi ..

müzik - soner sarıkabadayı - kara [orjinal klip h.q.] | izlesene.com




Sözleri de yazalım

Kara

Kasin gozun kara olsun
Seni sevmek derdim olsun
Çekerim
Askin bana fazla gelsin
Sevgin kalbimi rahatsiz etsin
Dayanirim
Baska el tutarsam, kalp seversem
Göz görürsem, ses duyarsam
Terk et beni
Esmersin ya, gucun yeter bana
Sevgimi al karsina
Konus onunla, eninde sonunda
Solana kadar
Koynumu al koynuna ,
Seviş onunla, saginda solunda
Askim var

4 yorum:

Ayşe dedi ki...

Bende çok beğeniyorum sesini.
Kalan D deyiz bu gece :)

Dominika dedi ki...

izliyorum şu an, birkaç şarkı daha söyler umarım :)

//SECHHILL\\ dedi ki...

yanlış video yüklemiş herhalde dedim ahahahha =)))
çok değişik tipi yaa kelken daha karizma.

Dominika dedi ki...

sechhıll bende klibi ilk izlediğimde bir pencerede sonerin kel halinin resmini açtım kaşını gözünü inceledim. o mu değil mi bende anlamamıştım.Saç ne kadar değiştiriyormuş meğer :) kesinlikle kel hali daha iyi :P