Cuma

Oriflame Lift Expert Toparlayıcı Gece Kremi

Oriflame temsilcisi olduğum için hemen her ürünü alıp, deniyorum. Sevdiğim gece kremlerinden bir tanesi Lift Expert Toparlayıcı gece kremi. Henüz cildimi toparlayacak yaşlarda değilim aslında ama yine de bu tip ürünler kullanmayı seviyorum.

Kremin kokusu güzel tabi ki, kullandıktan sonra cildimdeki sıkılaştırıcı etkisini hissediyorum.Kullanıp memnun olduğum kremlerden biri,
50 ml ve 39 tl'den inmiş fiyatı, şu an 24,50 TL.



Lift Expert Toparlayıcı Gece Kremi
Cildi sıkılaştırıcı, toparlayıcı gece kremi, gece boyunca hücre yenilenmesini hızlandırmaya çalışır. Bio Spring Teknolojisi ile yüz hatlarının gece boyunca belirginleşmesine yardımcı olur, cildinizin gençliğini ve sıkılığını yeniden kazanmanıza destek verir.

2 yorum:

mutfakcini dedi ki...

Ben de bir ara Oriflame distribütörlüğü yapmıştım.Çok oldu.Bu ürün yoktu ,ya da ambalaj değişmiş:)

Dominika dedi ki...

olabilir şekercim :)