Salı

ELLE Flashback 1987

1987'ye geri dönüş yaparak Elle magazin sayfalarında bir tur atmaya ne dersiniz ?
Biraz nostalji yapalım ve bakalım 1987 yılında Elle magazinde neler,kimler yer alıyormuş?



Mart 1987
Swatch


Eva Herzigova
Nisan 1987



Ekim 1987
Makyaj ( Gür kaşlara dikkat !)


Aralık 1987



Kasım 1987


Tommy Hilfiger
Nisan 1987


Cindy Crawford - Gap
Ekim 1987




Eylül 1987
Gianfranco Ferré, Miss Maud,Nina Ricci,Maud Frizon de Marco



Eylül 1987
Stephen Sprouse 1986 yaz koleksiyonu




Kaynak: Elle

4 yorum:

Kürksever dedi ki...

Harika! 1987 hayatımın en güzel yıllarından biriydi, belki de bu nedenle 1980ler modasını çok seviyorum! Eva Herzigova, Linda Evangelista, Naomi, Claudia ve tabii Cindy! Kot ceket-pantolonuyla Cindy'nin ne kadar "fresh" göründüğüne dikkatinizi çekiyorum, eee ne de olsa 1987'de sadece 21 yaşında! Kasım 1987 tarihli kırmızı-siyah karedeki model, şapkaya tutturulmuş tül peçesi, siyah eldiveniyle romantizmin doruklarında geziyor...

Geriye dönüp geçmiş yıllara ait dergileri, o eski güzel günlerin modasını karıştırmayı ben de çok seviyorum!

Dominika dedi ki...

coşkun, bayılıyorum yorumlarına :)
80'ler çok renkli ve neşeli yıllardı :) eski dergileri kurcalamaya bende bayılırım. 15 yıllık cosmopolitanlarım çok önemli ganimetlerimdir misal :))

BLOOM dedi ki...

shewolf'un blogunda emek hırsızlarını duyurması üstüne bahsettiği sitede sizin bu postunuzu buldum.habersiz alınmış olabilir diye bilgi vermek istedim.linki burada:http://www.dantelorgum.com/23/kadinca/elle-flashback-1987/orgu-elisi.html

Dominika dedi ki...

BLOOM SAĞOL TATLIM, KONUYLA YANİ HIRSIZLIKLA İLGİLİ UZUN UZUN POSTLAR YAZDIM. BİLGİ VE İLGİNE TEŞEKKÜR EDERİM. :) HIRSIZLARA KİMSE GİBİ BENDE TAHAMMÜL EDEMİYORUM.